Gå til innhold

Min VW Golf 3 1.8cl

Ranger emnet


92anders

Anbefalte innlegg

Da har det skjedd litt saker og ting :)

 

Spredera er ferdig montert.. Noe vanskeligere enn planlagt. Poppa de med poppenagler, sånn at det ikke syntes.. Kan bli vanskelig å bytte pære i ettertid hvis evt, èn ryker men det får bare gå :) De er hvertfall på og jeg er strålende fornøyd! :D

 

IMG_2745.jpg

 

IMG_2748.jpg

 

Tilbakemelding er alltid fint! :)

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

 

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 633
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vet ikke :) Er ikke sikkert jeg har råd neste måned. Får se :)

 

Blir nok på Bøn :D Tror Ole er opptatt for tiden.. Han skulle jo egentlig ringe meg den uka jeg fikk bilen, men han dreiv med å bytte 2 motorer på noen biler :)

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

 

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil! :)

Har tuningart settet selv. kjørt på det en god stund nå. Jeg er ganske fornøyd med settet egentlig. Litt stivt, men det må til ettersom at den skal droppes nesten tilbunns neste år. det mjukta fort til etter litt bruk. Nå vet jo jeg ikke hvor lenge dette holder. men det virker ikke som om det har problemer hittil :)

 

Tenkt noe på felger da? (Har ikke lest tråden skikkelig, beklager om det allerede står noe)

 

Tåkelysa er riktig plassert ser jeg :D

____________DRIZZLE CREW____________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! :)

 

Tror jeg bestiller TA ja :) Sendte mail til P&R, og de sa det var bra.. Selvom jeg har hørt litt blandede meninger her på forumet. Greit at det er litt stivt, hvertfall hvis de mjukner etterhvert. Felger tenker jeg stort sett på hele tiden, lurer på hva jeg skal ha :p Har ikke så mye penger, så blir nok ikke noe jævlig dyrt noe :) Ja, har skrevet litt om felgene, men det er null stress :D De jeg har nå er jo 18" og de skraper når jeg har fullt rattutslag (på inneskjermene) Så skal se etter noen 17" kantfelger :)

 

Tåkelysa er riktige ja! Men hvordan gjorde du det med bryteren inne i bilen? Den brytern jeg fikk er jo jalla. Type sånn som man har på en vanlig bordlampe inne :p Den brytern jeg har passa ikke. Den er det bare jording og + på mener jeg og husker? Og brytern jeg har liggende er det jording, + og -.. Tror jeg? Og tåkelysa var jævlig vanskelige å montere! Den låsemekanismen med klipsene var jo helt rævva. Klipsa knakk jo tvers av, så måtte til slutt bare poppe de. Var rimelig irritert.. Og nå, èn uke etter at jeg monterte de har jeg fått steinsprut på den høyre lykta, så glasset har sprekt. Typisk min flaks :( Menmen.. Det går. Så vurdere å kjøpe Hella LED blinklys med tåkelysfunksjon, og den bryteren med doble tåkelys, så ikke alt er så halv-jalla :)

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

 

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig med updates den siste tiden. Grunnen til det er at jeg plutselig ble veldig umotivert til å fortsette med å gjøre ting etter at tåkelysa bare ble klunder og at den ene lykta har sprekt.

 

Men ang. de 13" stålfelga jeg har, noen råd? Har lyst til å lakkere de i en litt knæsj farge :D

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

 

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lyst på oransje ja :D

 

FR3DDY:

 

Ja, de er gromme på G3 :) Spacere gidder jeg ikke siden jeg ikke har noe planer om å valse..

 

Men har tenkt til å ordne noen helt ok vinterfelger, er lei disse allerede etter 2 dager på. Klarer ikke stålfelg, spesielt ikke 13" :p

 

Men takk for tips anyhow, skal vurdere lyseblå! :D

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

 

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

En stund siden siste innlegg nå! Har begynt å tenke på det å skaffe nye sommerfelger og senk nå... Blir nok TuningArt justerbart. Men er fortsatt veldig usikker på felger.. Har funnet et par stk jeg har lyst på (http://www.prodekk.no)

 

Har veldig lyst på deres mening også om hvilke av felgene dere tror passer best til bilen min. Blir en av disse to:

 

http://prodekk.no/ds_product_info.php/products_id/180

 

eller:

 

http://prodekk.no/ds_product_info.php/products_id/185

 

Syns de svarte er grisetøffe, men vil også ha litt kant, så er jææævlig usikker!

 

Så deres mening er viktig!!!

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

 

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår