Gå til innhold

Min VW Golf 3 1.8cl

Ranger emnet


92anders

Anbefalte innlegg

  • Svar 633
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg vet! Men har lite med penger nå, desverre :( Har ikke noe lyst til å kjøre plog første vintern jeg har bilen, så vil heller vente til våren sånn at jeg i tillegg kan spare litt penger! :) Men takk for at du tok deg bryet med å redigere det bilde! Ser jo at det hadde vært jævlig fett..

Men hva tror du hadde vært best? 60/60, 40/40 60/40 eller 50/50 i og med at jeg har 18" felger, som er vel store til å være 18".

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

 

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten update kommer også :) Fått pakke i posten i dag.. Den kom fra Tyskland :D

 

Pakken inneholdt:

 

IMG_2701.jpg

 

Tåkelys! Endelig. Nå blir det montering ihvertfall løpet av helgen!

 

Har også mekka noen smådetaljer inni :) kjøpte en 42mm LED pære, med 9 dioder. Lyser utrolig sterkt og knall hvitt. Ser litt gult ut på bilde, men i virkeligheten er det veldig veldig hvitt. Skal skaffe noen sånne pærer til, èn til å ha i bagasjen (samme type pære der) og noen i reserve. Vet jo aldri hvor lang levetid det er på disse uansett om det er LED. Det koster jo 7 kr stk på Ebay elns, så.. Men det virker bra, og er superfornøyd :)

 

IMG_2697.jpg

 

IMG_2699.jpg

 

Beklager dårlig kvalitet på bildene.. Er tatt med speilrefleks på kvelden, og da uten Blits av-modus. Da må man holde kamera helt rolig, ellers så blir bilde rævva.

 

IMG_2696.jpg

 

Vil tørre og påstå at dette lyser NOE bedre enn det originale som sitter der..

 

 

Kom med tilbakemelding og fortsett å les! Kommer oppdateringer stort sett hver dag.. Neste blir montering av tåkelysa :)

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

 

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skal ha det :) Men er usikker på hvilket jeg skal kjøpe? Vil ha noe som er litt stift.. Også god comfort :)

 

Som skrevet tidligere, jeg anbefaler Raceland sitt sett:) Stivt, men samtidig comfort.

Jom var grei comfort men en smule mjukt, TuningArt var aaaaaaalt for stivt, skulle tro man kjørte uten dekk :P

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men TuningArt settet vil vel bli mjukere med tiden? :) Og hvor får jeg kjøpt Raceland i Norge? Og hva er prisen? :) Vil helst holde meg rundt max 5-6000 kr :) Er ikke lagd av penger heller :( uheldigvis..

 

Jeg hadde mitt TuningArt sett i 6mnd før jeg kasta det, da var 2 dempere gåen:)

 

Jeg kjøpte mitt Raceland sett på eBay for 1500,- + moms/frakt;) ble ca 2100,- samme koster JOM, TuningArt og Ta-Techninx er bare å søke:)

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det skjedd litt saker og ting. Var skikkelig klare for å få ordna tåkelys i dag, begynte men fikk aldri til noe. De har utrolig dårlig passform.. Ett klips på hvert tåkelysgitter knakk.. Så ting gikk ikke helt som planlagt. Fikk festa den høyre lykta sånn ca. delvis, men den sitter ikke fast pga. det klipset som knakk. Nå kjører jeg rundt med èn spreder. Skal ta av frontfanger osv i morgen, så det blir lettere å komme til. Var vanskeligere enn jeg trodde detta :( + knappen som fulgte med er en type knapp som er vanlig på vanlige lamper som brukes inne i huset, litt som du har på nattbordlampa. Hadde en knapp liggende, men den passa jo selvfølgelig ikke. Så må handle en ny en..

På toppen av det hele fant jeg noen få rusthull av litt størrelse rett bak hvert forhjul i kanalen. Kjedelige greier, så det blir å kjøpe sveiseapparte og sette i gang å sveise. Hele dagen har bare inneholdt nedturer. Så trenger noe som kan muntre meg opp.

 

Skal eventuelt skru/lime tåkelysa.. Håper på et bra resultat.

 

KOM GJERNE MED TIPS TIL HVA JEG GJØR!!! Står bare å klør meg i huet..

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

 

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den med knappen til sprederene, horfor kobler du det ikke bare på hovedlysbryteren?

Om du ikke har spreder funksjon på den bryteren så erdet en tråd her inne på hvordan du modifiserer hovedlysbryteren.

Blir Jalla å bruke noe ekstra knapper å brytere å tull vel? Sender deg link straks til den tråden jeg!

96 Passat 35i 1,9 TDi 110hk

 

99 VW Passat 1,8T Variant (Solgt) 95 VW Golf 1,8 GL (solgt)

94 VW Golf 1,8 GL Variant (Solgt), 97 VW Vento 1,6 GL (Solgt)

93 VW Golf GTi (Solgt), 97 VW Golf 1.6GL (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår