Gå til innhold

Min VW Golf 3 1.8cl

Ranger emnet


92anders

Anbefalte innlegg

  • Svar 633
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Haha :p Golfen din er jo et greit utgangspunkt da, selv om den har rulla noen gode km :) Kjøpte R-line merket på http://www.bildeler.no, går ikke an å kjøpe noe hvis det koster under 300kr, så tok med det fordi jeg ikke fant noe annet fett. Kosta 160 kr eller noe.. fikk lyst på 2 til på vær sideskjerm under blinkera :) trodde det kom til å bli litt jalla, men så fett ut! Likte det sjæl :D men ja, mulig det. Kan si ifra en dag det passer ? :) ja, vet det er lett å mekke kula ;) må bare opp på høggern å se etter en, gidder ikke kjøpe ny :) men vet ikke om jeg skal lakkere noe.fangere, syns det ser greit ut nå :) skal lakkere Rieger spoilern jeg har liggende, grillen og lista over skiltet :) ja, kjøpte den for 25 000,- gått 146, eu-ok i juli, fullt servicehefte fra Møller Gjøvik så er jævlig fornøyd! :D

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

 

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada! KM er ingen heft da! motoren går som ei kule! Veldig sprek til å være 1,8. så er nok gjort noe med den! Men vet ikke hva :p

Ja, fristet med R-line emblemet. tenkte å evt sette under blinkera jeg å! Tror det kunne vært kult :)

 

Tenkte jeg skulle få sveisa igjen hullet til emblemet og viskeren på bakluka mi. Så trenger noen til å gjøre det! Så får si ifra om du vet om noen??

 

Ja, om jeg kan få plukke noe deler hadde det vært knall! Send meg PM da?

96 Passat 35i 1,9 TDi 110hk

 

99 VW Passat 1,8T Variant (Solgt) 95 VW Golf 1,8 GL (solgt)

94 VW Golf 1,8 GL Variant (Solgt), 97 VW Vento 1,6 GL (Solgt)

93 VW Golf GTi (Solgt), 97 VW Golf 1.6GL (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ekke det vett :) lyst til å cleane bakluka selv, bare beholde skiltgropa :) ta viskern og emblemet.. Ja, sender deg PM en dag. er på jobb til stort sett 4 vær dag, så vet ikke når jeg har tid :) begge bila blir vel bra til slutt! Så når begge er ferdig ruller vi rundt på Råholt med de feiteste Golfene.:D

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

 

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ekke det vett :) lyst til å cleane bakluka selv, bare beholde skiltgropa :) ta viskern og emblemet.. Ja, sender deg PM en dag. er på jobb til stort sett 4 vær dag, så vet ikke når jeg har tid :) begge bila blir vel bra til slutt! Så når begge er ferdig ruller vi rundt på Råholt med de feiteste Golfene.:D

 

 

Bare å si ifra vettu :D

Si ifra om du skal cleane bakluka å da, om du skal ha noen til å ta det for deg! Så kunne jeg tatt min samtidig :)

 

Ja, får håpe det blir de feteste! Ting tar tid med meg, siden jeg aldri får ræææva i gir men :p

96 Passat 35i 1,9 TDi 110hk

 

99 VW Passat 1,8T Variant (Solgt) 95 VW Golf 1,8 GL (solgt)

94 VW Golf 1,8 GL Variant (Solgt), 97 VW Vento 1,6 GL (Solgt)

93 VW Golf GTi (Solgt), 97 VW Golf 1.6GL (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke plass til mindre enn 15" på GTI:P

 

Hehe! veit, men vi har bare 1,8l vi vettu :P

 

Hadde GTi selv før, men solgte den! så vet du ikke får på 14" på den :P

96 Passat 35i 1,9 TDi 110hk

 

99 VW Passat 1,8T Variant (Solgt) 95 VW Golf 1,8 GL (solgt)

94 VW Golf 1,8 GL Variant (Solgt), 97 VW Vento 1,6 GL (Solgt)

93 VW Golf GTi (Solgt), 97 VW Golf 1.6GL (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi :) ja, skal si ifra! PMer deg vet du :) sorry for dårlig updates og svar. Har ikke nett, så får verken svart eller lagt ut bilde annet enn fra tlf, som jeg gjør nå men det går så forbanna treigt. Kommer bilder når nettet er oppe og går :D

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

 

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer det endelig litt bilder :) nettet er i orden og her skal jeg sitte resten av kvelden!

 

Fikk på R-line merket og de nye skiltlysbeholderne, ble veldig mye bedre. Annet enn at det var utrolig dårlig kvalitet på de originale skiltlysbeholderne, så det ene sprakk da jeg skrudde til den første av to skruer litt for hardt, så ble det antageligvis spenn i den og den ene siden sprakk. Utrolig kjipt, men det syntes ikke så ble greit alikevell. Bestiller alikevell et par nye så jeg har i reserve :D Får også snart lakkert grillen, spoilern og baklukelista til en veldig hyggelig kompispris, så da blir det bra!

 

Skiltlysene: (med w5w LED diodepærer fra BilXtra, til 40,- kr)

 

Redigert4.jpg

 

R-line logo: (som jeg trodde skulle bli utrolig jalla, men ble faktisk så bra at jeg har lyst til å bestille to til så jeg kan ha på vær sideskjerm under blinklys)

 

R-lineredigert2.jpg

 

R-lineredigert.jpg

 

IMG_2676.jpg

 

Slenger med litt andre bilder fra en litt "shoot" også :-)

 

Redigert1.jpg

 

Redigert2.jpg

 

IMG_2676.jpg

 

 

Neste på lista:

 

- LED blinkere uten tåkelys i fanger (klare/chrome)

- LED sideblinklys (klare/chrome)

- Få lakkert grill, baklukelist og spoiler

 

Dette skjer ved slutten av neste måned da det kommer penger til fattigkassa :D

 

Så fortsett å følge med :D

Endret av 92anders

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

 

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fint med tilbakemelding.. Håper folk kan fortsette å komme med tilbakemelding tips/råd.

 

Har en ganske lei ripe på venstre bakskjerm, som jeg vil få vekk uten hellakkering av skjermen. Tips råd?

 

Hørt at lakkstift er veldig enkelt og greit, men hva trenger jeg? Hvor får man kjøpt det?

 

Håper på kjapt svar! :)

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

 

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw, hvis folk trenger deler eller delebil er det bare å si ifra. Har en delebil stående + masse reservedeler. Div baklykter (originale orange/rød, Lexus), frontlyker (èn reflektor), pærer (halogen), VR6 stoler (ikke skinn) ++++. Bare spør, så skal jeg se om jeg tar meg bryet med å sende ut osv, bor du i nærheten av Eidsvoll er det hvertfall bare å skrike ut! :D

 

Så ses vi kanskje :)

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

 

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår