Gå til innhold

Fyll på gatebil 2001 Video

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Jeg filma en drita tosk på våler i fjor. Han sto på hauen ved 90gradern før innkjøring til pit.

Han sto lenge å svaia før han ramla ned fra hauen(3m??) med trynet først,der ble han liggende en liten stund før han gikk inn i skogen.

chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Forbanna idioter som rører alle de fine og alle biler generelt på et BILARRANGEMENT!!!:mad:

 

men et tips.

 

Alle som er redd for bilen sin å ikke har mulighet til å passe på bilen 24/7 som heller ikke skal være nødvendig bør trekke over bilen med en presening el.lignende. (Da tenker jeg på kvelden/natta) spessielt.

BS Bildeler AS

http://www.bsbildeler.no

post@bsbildeler.no

Tlf: 4144 8000

 

En fusjon av Perel Import & Re:Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by dr.enos.pork

Jeg filma en drita tosk på våler i fjor. Han sto på hauen ved 90gradern før innkjøring til pit.

Han sto lenge å svaia før han ramla ned fra hauen(3m??) med trynet først,der ble han liggende en liten stund før han gikk inn i skogen.

 

link ??

drita folk som driter seg ut, er jo underholdning uten like når en kjeder seg :)

- 1980 RX-7

zoooooooom, br br br *bang* !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PetterJacobsen

Yes. Tidligere på dagen fikk vi bråk med denne karen og alle de andre fulle kopisene hans. Det var litt av en tur dette!

 

attachment.php?s=&postid=188935

 

Fyren nede i høyre hjørne er fyren som pisser på ølflasker.

 

Samme jakke med hvit hette som stikker ut

[ ]1990 Scirocco GT2 1.8

[ ]1983 Golf GTI - Prosjekt

[x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by dr.enos.pork

Jeg filma en drita tosk på våler i fjor. Han sto på hauen ved 90gradern før innkjøring til pit.

Han sto lenge å svaia før han ramla ned fra hauen(3m??) med trynet først,der ble han liggende en liten stund før han gikk inn i skogen.

 

Hehehe jeg sto faktsik oppå haugen og så på det:D Var urkomisk!! Vil gjerne se denne videoen hvis det er mulig og få den på nett:D :D

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

 

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EvenS

 

Hehehe jeg sto faktsik oppå haugen og så på det:D Var urkomisk!! Vil gjerne se denne videoen hvis det er mulig og få den på nett:D :D

 

Har den på digitalkamera. Hvis noen har instruksjoner om komprimering+en plass å legge den kan jeg alltids ordne det.

chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er imot alkohol på treff. Men at det burde "bannlyses" er jeg ikke enig i. Jeg mener at dersom folk klarer å ta seg en pils eller to og bare se på det som skjer, som å se tippekampen på en lørdag så er dte greit, men når folk blir så drita at de sitter livet sitt og andres på spill så er grensen nådd. Og for noen som har bil som hobby, så er det tragisk at folk må fikle med de klepto fingrene og alt som kan lage riper....

 

ja til måteholden alkohol.....

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. kongemorsom han fylliken... men dere kan jo tenke dere hvordan det hadde gått om han prøvde å gå igjennom utstillingsområdet mellom parkerte biler o.l !!

Men i hvertfall han gjorde ikke noe skade på annet enn seg selv så da får det vel være :D

 

Uansett.. har hørt mange skrekkhistorier om folk som har fått ting ødelagt på gatebiltreffa. Kanskje vi her inne på bilforumet skulle finni et sted å parkert alle sammen, også hatt grilling og samla oss et sted, sosialt også kan man se litt etter at ingen kommer ravendes med flasker, tissemenn, og spiss metall på klæra.

Bare en idé ;)

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp det hadde det, problemet er bare at 1/3 skal på partycamp, andre tredjedelen på slowcampen, og siste 1/3 skal hjem :rolleyes:

Men morro hadde det vært. Hvis mange nok er med syns jeg vi skal lage eget bilforumet camp der :D ;)

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by momo

Kanskje vi her inne på bilforumet skulle finni et sted å parkert alle sammen, også hatt grilling og samla oss et sted, sosialt også kan man se litt etter at ingen kommer ravendes med flasker, tissemenn, og spiss metall på klæra.

Bare en idé ;)

 

 

"Vi" her inne på bilforumet er over 5.000 stykker....partycampen har plass til 12.000 dvs bilforumet.net delen ville tatt nesten halvparten av plassen....

 

Og en annen ting, tror du ikke at en god porsjon av de nøttene som raver drita rundt på Gatebil er bilforumet.net-medlemmer?

 

Gatebil burde i større grad samarbeidet med politiet om å fjerne uromomenter og fulle folk fra området. Den dagen en full kar forviller seg ut foran en bil på banen er nok gatebil slik vi kjenner det slutt. Pressen ville slukt det rått og kalt det en orgie i alkohol og grisekjøring eller noe annet tabloid oppgulp, og paragrafrytterne ville sørget for resten...

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår