Gå til innhold

Fyll på gatebil 2001 Video

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Turbotrille

Hehe fin fyr.

 

Du har vel ikke tilfeldigvis mere film fra 2001?

 

Både jeg og flere her fra byn kjørte, det hadde vært kult å sett litt av det nemlig.

 

Jeg har mere film ja. Blant annet av deg bli frakjørt av en sølvgrå ferrari. Og morten t-skjorte i breisladd konkurransen o.s.v.

 

Skal ta å redigere hele filmen i morgen, men jeg kommer til å trenge litt server plass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

hørte det var en svenske som fikk en flaske på bilen sin....sto selv å tok i mot div ting som kom i stø kurs mot bilen...

veit hvordan det føles, er en stor grunn til att jeg dropper gatebil på rudskogen i år orker ikke det samme maset som i fjor, fulle folk og biler hører ingen sted hjemme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skjønner jeg godt.

jeg skulle øsnke folk hadde litt mer respekt for bilene. værste jeg ser er når det kommer en strebene mellom to trangt parkerte bilerm ed en bag eller no...camera på skulderen....som slår borti bilen.....hva med å gå rundt.

 

dette gjelder forøvrig alle biltreff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke hva poenget med å drikke seg kanon dritingse på biltreff? kan de ikke bare holde seg hjemme hvis de skal drikke seg så kanon dritingse att de ikke greier å gå?`skal innrømme att jeg tok et par pils på VACN treffet på rudskogen ifjor, men gikk ikke å spydde over alt og kastet flakser rundt omkring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren at sånne idioter skal ødelegge det fine og positive med slike møter. Skjønner ikke hva som er vitsen med bil og alkehol.

 

Og hva er vitsen med å drikke så jævli mye som folk normalt gjør, alt de gjør de neste dagene er å klage på vondt i hodet og at de ikke husker noe som helst.

 

Skal dem drekke for å bli fulle kan dem gjørra det hjemme, for så å rasere sitt eget hus/leilighet. Når de våkner dagen etter å ser at tv'en er knust, kjøleskapet ødelagt og komfyren total vrak, så kanskje de skjønner hva det er snakk om her.

 

Bilene vi tar med er ikke fuckings lekebiler. De er noe vi har en lidenskap til, et eget spesielt forhold, som man bygger opp med mange timers "kose" mekking, vedlikehold og polering. For ikke å glemme det å legge planer for hva mer man kan gjøre med de. Alle opplevelsene man har med bilene. Det er noe eget.

 

Synes de som holder på slik bør SKJERPE seg, og oppføre seg som om de hadde folkeskikk og respekt for andre og andres eiendeler.

Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PetterJacobsen

Jeg fikk flere riper i min A6 forrige sommer.... Årsak:fulle folk

 

Stakkars deg. Fulle folk er no herk. De øldegger det meste de kommer over. Også en A6 da, føler med deg.

 

Skulle latt de få svi så de føler det. De eier som sagt ikke respekt for andres eiendeler.

 

Har vært med på en del ting har blitt ødelagt pga øl. DYREBARE ting. Men da fikk vi erstattning.

Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by taxidriver

veit hvordan det føles, er en stor grunn til att jeg dropper gatebil på rudskogen i år orker ikke det samme maset som i fjor, fulle folk og biler hører ingen sted hjemme

 

Kunne ikke blitt mer enig med deg enn det jeg allerede er. Fulle folk og biler har ikke no sammen å gjøre. Kan skjønne at folk vil ta en øl, eller 2, men for svarte, ikke at de skal bli fulle. Det er bare tåpelig og dumt.

 

Fulle folk skulle blitt kastet ut derifra.

Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår