Mr_No_Name Skrevet Oktober 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2011 En kompis ringte akkurat nå..Han manglet plutselig alle gir utenom 3 og 4..ingen ulyder eller noe..De bare fallt bort..Noen kjappe ideer om dette her inne? Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinko Skrevet Oktober 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2011 den eneste plastikken som er på giroverføringa, ser den fra motorommet;) den er enten svart eller hvit... PS. må se ganske godt etter den men bare følg giroverføringa kan se sånn ut... Siter VW Golf 1.8=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_No_Name Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2011 Ja jeg stakk bort og tittet på bilen etter jobb i dag..Det var det ene festet på stagget som var filler..Så ti minutter med "skruing" så var alle girene på plass igjen:) Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinko Skrevet Oktober 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2011 Hadde akuratt det samme på min, skjønte du kanskje=P den "nye" jeg kjøpte (hvit) virket som at var i litt bedre matriale en den svarte, vet ikke hvilken kompisen din hadde men Siter VW Golf 1.8=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreLuddvik Skrevet Desember 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2011 Heisann! Har litt samme problemet som deg, girspaken ble helt løs, som å rør i grøt og jeg finner kun 3 og 4 gir, uten å bruke makt. Får den i 5 med litt ekstra press og 1 og 2 hvis jeg presser stangen litt ned og så mot revers. Hvor finner jeg den plastbiten som ser knekt ut, ser jeg den best underifra eller overifra? A.H. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2011 Ser den ovenfra om du åpner panseret. Litt bedre bilder av den (hvite). Nr. 45 på bildet under. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg