Razer Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Okei, greit... Ikke mange, men alle de jeg kjenner som har slik bil.... Hvilket begynner å bli en del..... Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Originally posted by Razer Okei, greit... Ikke mange, men alle de jeg kjenner som har slik bil.... Hvilket begynner å bli en del..... merkelig,for de aller aller fleste av oss i 200sx-ogn har ikke LSD... men,let's just leave this here... ;) (s14 har LSD originalt,da) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Originally posted by TG1 merkelig,for de aller aller fleste av oss i 200sx-ogn har ikke LSD... men,let's just leave this here... ;) (s14 har LSD originalt,da) Jeg har LSD:D snurre på 200sx-ogn Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Originally posted by Razer Okei, greit... Ikke mange, men alle de jeg kjenner som har slik bil.... Hvilket begynner å bli en del..... rart, iogmed at alle jeg kjenner med s13 har uten lsd... Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Næmen jøss... Så rart... Av alle de menneskene her i Norge, kjenner vi ikke akkurat de samme... Så pussig.... Hallo! At jeg kjenner mange med sperre, tyder bare på at vi ikke har samme omgangskrets.... Alle er ikke på 200sx-ogn heller.... Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 En gammel kollega hadde en s13 med lsd! Så blei den vrak og han kjøpte seg en ny som også hadde lsd;) Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Originally posted by Razer Næmen jøss... Så rart... Av alle de menneskene her i Norge, kjenner vi ikke akkurat de samme... Så pussig.... Hallo! At jeg kjenner mange med sperre, tyder bare på at vi ikke har samme omgangskrets.... Alle er ikke på 200sx-ogn heller.... Poenget er at det er ytterst få S13 som har sperre, og det vet vi som har drevet med sånne biler i mange år.. ;) Mulig noen av kompisene dine ikke helt vet hva en LSD er og hvordan man finner ut om man har en eller ikke? :) Det er ikke nok at den spinner på begge hjul innimellom. (No offense, men det er jo litt pussig at alle med LSD ender hos dine venner..) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Jeg vet hva en LSD er, de vet hva en LSD er, og klart at dere som har drevet med sånne biler i mange år vet at det totalt sikkert ikke er mange her i landet... Men; de jeg vet om har.... Jeg snakker jo ikke om 100 biler her.... Men snakker vi om samme LSD? Jeg mener den hvite posen som er med bilen og ligger i.......! Eh.... ;) Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erbe Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Står ikke LSD for Long Super Drift eller noe ;) Siter http://300zx.kwn.no/300ZX.mpg (Høyreklikk, lagre som) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Limit Slip Differentsial eller hvordan mans kriver det ;) Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Originally posted by bjaa Limit Slip Differentsial eller hvordan mans kriver det ;) Du er kjapp ass ! bare 3mnd for sent ute med det svaret ! ;) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 SHIUUUS!! Hiacen min har diff sperre..... og den trekker bak..... og den ligger breit! griser vel de fleste s13 på galttføre i å ligge breiest ettersom jeg har også mere svingraidus... Gå for en sierra du Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cartman Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Originally posted by erbe Står ikke LSD for Long Super Drift eller noe ;) lysergic acid diethylamide = LSD :eek: :D :eek: :rolleyes: Eller Last Stage of Delirium Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Originally posted by Razer Men snakker vi om samme LSD? Jeg mener den hvite posen som er med bilen og ligger i.......! Trodde ikke at LSD var hvitt ? :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 LSD er vel heller flytende om jeg ikke tar feil. Noen sxer ser ut til å flyte på asfalten så det passer jo bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg