gundersXxX Skrevet September 24, 2011 Rapporter Share Skrevet September 24, 2011 Hei Har problemer med at jeg mister turbotrykket mitt.. Skjer ganske kjapt etter at jeg har kjørt et lite stykke. Om jeg slår tenninga av og på, så virker det en stund igjen før det skjer igjen. Tips ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cb_600 Skrevet September 25, 2011 Rapporter Share Skrevet September 25, 2011 Hei Har problemer med at jeg mister turbotrykket mitt.. Skjer ganske kjapt etter at jeg har kjørt et lite stykke. Om jeg slår tenninga av og på, så virker det en stund igjen før det skjer igjen. Tips ? Hei, er du sikker på at det er turbo trykket du mister? Har heller troen på at den går i nød/limp home mode pga en feil på motor eller girkasse. Vanlig problemer med OM611/646 kan være defekt luftmassemåler, utett ladetrykksystem, dyser, differansetrykkføler vist du har Partikkelfilter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveina Skrevet Oktober 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Sjekk feilkoder! Siter S.C.E. '76 924, '82 944 RS, '87 951, '01 Viper GTS, '94 855 T5, '04 307 HDi, '99 V40 TDI, x 20 stk med forskjellige merker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet Oktober 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2011 pappa hadde samme problem på sin chippa E 270cdi, da var det LMM som ble skifta. Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg