haugrud Skrevet September 19, 2011 Rapporter Share Skrevet September 19, 2011 Hei! Her er min Audi S4, 1993 modell. Kjøpte den for to måneder siden, og er storfornøyd med kjøpet selvom det har blitt litt skruing, men det hører vel til :) Litt info om den: - Audi S4, 1993 mod - 270000 km - 6 trinns kasse med Sinter 4-puck lamell - 280 oppsett - Movit big brakes foran, borra skiver - Yellowstuff bremseklosser - S6 lykter bak med S6 refleksplate - KN innsatsfilter - Alu.rails - Xenon i alle lys - Montert spredere i frontfangeren - Strøkent skinnint. - Avtagbart hengerfeste Har gjort mye med den etter jeg kjøpte den :) Jeg som har satt i KN filter, 6 trinnskasse, chippa den, anna turbo, nylakkert panser med svart matt grill med blanke ringer, nye dekk, spredere med xenon, osv :) Planer videre er SENK! Det er traktorhøyde på den nå, har nivåregulering på den. Har tenkt på KW coilovers, og da blir nivåreguleringa plukka ned:) Men KW justerbart er sviindyrt til denne, så venter til våren :) Noen som vet hvor jeg kan ha turbotrykksmåleren hen? Vil ikke ha noe A-stolpe holder eller noe jalla greier :P Også er jeg på utkikk etter S4 emblem i grillen, om noen vet om noe? :) Nå gleder jeg meg egentlig til vinteren! :) hehe Flere bilder kommer etterhvert og nye jobber blir lagt til :) Kom med spørsmål eller forslag til bedringer! - Rune Siter Audi S4, 1993 mod Ski-doo 600RS, 2008 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet September 19, 2011 Rapporter Share Skrevet September 19, 2011 Traaaactooooooooor! :d Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 19, 2011 Rapporter Share Skrevet September 19, 2011 Fin bil :) Pass på den, er ikke så mange igjen av disse som ikke er ihjelkjørt. Plukk ut den ene luftdysen i midtkonsollen og montér turbotrykksmåleren inn der (på en plate som fyller opp hele hullet). Hvorfor falt valget på sinterlamell :wonder: Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugrud Skrevet September 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2011 S4 har runde/kuva luftdyser, så det trur jeg kommer til å se rart ut? Med ei rett plate mellom de runde luftdysene? Fremtidsplanene er å få litt mer krutt i den, så tenkte jeg det var fint med sinter :) Også var den en kompis som skulle selge, så fikk nice price! :) Siter Audi S4, 1993 mod Ski-doo 600RS, 2008 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 19, 2011 Rapporter Share Skrevet September 19, 2011 Feil forum :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 24, 2011 Rapporter Share Skrevet September 24, 2011 Du kan trekke ut hele den delen med luftdysene og tilpasse en plate som dekker hele hullet 277x62mm. Her får du plass til opptil 4stk 52mm målere. Har gjort slik på min, bare lambda og oljetrykk inntil videre. Bruker aldri de luftdysene i midten likevel ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 24, 2011 Rapporter Share Skrevet September 24, 2011 Feil forum :) x2 Skal være i C4 forum ;) Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 24, 2011 Rapporter Share Skrevet September 24, 2011 Er jo i C4-forumet - nå ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2011 S4 har runde/kuva luftdyser, så det trur jeg kommer til å se rart ut? Med ei rett plate mellom de runde luftdysene?Fremtidsplanene er å få litt mer krutt i den, så tenkte jeg det var fint med sinter :) Også var den en kompis som skulle selge, så fikk nice price! :) Slik har jeg det i min. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isaksa Skrevet Desember 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2011 Er vell en grunn til at "sprederne" er montert oppe i hovedlykten originalt, og ikke nede i fanger forran luftekanalene.. Mtp at på ene siden har du oljekjøler, og på andre har du intercooler. Kan vell være greit at disse får luft ;) Siter Audi A6 R5 Volvo 242L 1978 Mod Audi S4 2.2TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugrud Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2012 Har skjedd en del her nå! Glemt at jeg hadde denne tråden! Men har å ha KW justerbart coilovers fra midten av januar. Kjempefornøyd med dette! :) Så nå er sommer høyden inne :) Har bygd om eksosen jeg lagde så den ble litt høyere, slik at jeg kunne få mer senk! Legger ved noen bilder. Et er før og etter sommer justeringen:) Flere kommer! Siter Audi S4, 1993 mod Ski-doo 600RS, 2008 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugrud Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2012 Siter Audi S4, 1993 mod Ski-doo 600RS, 2008 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Mai 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2012 Pen bil! :) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugrud Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2012 Sommer!! :) Mangler sola.. Siter Audi S4, 1993 mod Ski-doo 600RS, 2008 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet Mai 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2012 hvorfor er denne bilen registrert som 2,2 264hk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg