Keiek Skrevet September 15, 2011 Rapporter Share Skrevet September 15, 2011 Kjøpte meg ny bil i forrige uke, og er storfornøy med et lite unntak. Den bruker litt for mange runder på startmotoren om motoren er lunken. Den starter på første, men jeg må holde nøkkelen veldig lenge Tok en service på den ved overtagelse hvor jeg byttet plugger, rotor og fordelerlokk. Problemet var likt før og etter, så dette er ikke feilkilden. Noen gode tips? Den starter fint på kald motor (Litt mye faner oppe, moderator kan gjerne flytte denne til rett plass) Siter -99 Astra G sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 15, 2011 Rapporter Share Skrevet September 15, 2011 Muligens temperaturføler til motorstyringa. Det er ikke dyre saken å skifte ut bare for og prøve det. Et par hundrelapper Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg