FwdDRift Skrevet September 13, 2011 Rapporter Share Skrevet September 13, 2011 Hei. Plages med en løs reflektor i høyre hovedlykt.. Er et plastikkhode som har løsnet fra festet sitt. Har prøvd å presse det på plass, men er så jæ**** trangt.. Så jeg har bestemt meg for å prøve å ta ut hele hovedlykten,, men får det ikke til:adolf: Har løsnet de to skruene på toppen pluss den ut mot skjermen som man må ha forlenger til... er det flere skruer ??? lykten vil ikke ut!!! please help Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 13, 2011 Rapporter Share Skrevet September 13, 2011 Det sitter hvertfall en skrue under lykta så du må løsne på fangeren. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 13, 2011 Rapporter Share Skrevet September 13, 2011 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FwdDRift Skrevet September 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2011 Takk for flott bilde :) er sikkert den nr 17 jeg mangler da.. noen som vet om det er umbrakko?? finner den ikke.. Noen som har gjort dette som har tips.. kanskje lik så lett å ta av fangeren?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 13, 2011 Rapporter Share Skrevet September 13, 2011 Er ikke unbrako men torx. Og nei, har ikke skrudd av hovedlykten på sådan bil før. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraTyphoon Skrevet September 14, 2011 Rapporter Share Skrevet September 14, 2011 Akkurat samme type skrue på alle 4 som er til lykten. Har hørt at man skal klare å ta den ut uten å ta av fanger, men at det er veldig trangt og vanskelig. Tar du av fanger, er det i alle fall lett :) Bilde av skruehullene til lykten: Om du ikke har tatt av fanger før, så er her et bilde for å vise skruene: Ellers sitter det vel noen skruer fra dekselet under motoren også + muligens lyktespylere om du har. Bildene over er forresten fra en facelift, men regner med det er likt på 01 også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet September 15, 2011 Rapporter Share Skrevet September 15, 2011 Jeg har gjort dette et titalls ganger nå, og mitt tips er: Løsne og iallefall de to fremste skruene på skjermen, og de skruene som er på frontstykket. Da har du plutselig et par cm ekstra å jobbe på, noe som vil holde i massevis. Masker skjermkanten og under lykta med sølvteip eller noe, så du unngår riper. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg