Gå til innhold

snapshine; 2012 VW Amarok highline "offroad"

Ranger emnet


snapshine

Anbefalte innlegg

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sååånn, da er det en liten oppdatering her også! Dekk er bestilt siden den blir levert på sommer, så blir BFG All Terrain på denna, men setter nok inn en haug med skrupigger for å kjøre trygt på is også... :P Bestilt i dimensjonen 265/65-18, noe som er ca 31,5" og skal visstnok gå aaakkurat på bilen uten noe styr! Det er herlig, og håper det stemmer... :) I tillegg er det bestilt litt reklame og 4 stk luminator xenon compact fra hella som skal få hedersplassen på taket! Og det er vel det som skjer i vinter...

 

Bilen gikk fra Bremerhaven i Tyskland i går, noen som veit å lang tid det tar etter det?

 

Du får holde oss oppdatert på om det går med den dekkdimensjonen uten heving!

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felger henta i dag, 7x16 ET45

 

401312_10150594834390865_530720864_11105564_72094515_n.jpg

 

Dekk er beregnet til å komme den 24. januar, så det blir spennende! BFG All Terrain TA KO 265/75-16 som skal seipes...

 

Og fikk litt lys til å setta på "veltebøylen" her om dagen

 

396146_10150582378980865_530720864_11061521_799285200_n.jpg

 

Noen som har noen ide om hvordan man lett kan feste lampene på taket?! Bøyla er jo 80mm og det er jo ingen klemmer som passer til det! Har jo noen ideer men dem er ikke lette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ja, enig i det, ballong er kult! Men skulle jeg kun ha kjørt asfalt så hadde det ikke blitt sånne dekk! Det er helt sikkert... Da hadde det blitt +20" eller noe sånt... :) Men blir spennende å teste vinteregenskapene til dessa hjula her, er m+s og i tillegg det "berømte" mountain and snowflake-symbolet! Og i tillegg om det passer... Leverte dekka og 3-5-6-10mm spacere til forhandleren på torsdag, så jeg er sikker på at dem går på! Skulle nok hatt ET40 og ikke ET45... Men deeet går! Nå er bilen i hvertfall klargjort på fredag, så da er det nok ikke lenge til den er hos forhandleren OG til meg! :D Som jo er det viktigste.... :)

 

Og sånn blei dekoren:

 

VWAmaroksnapshine2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he. en ting jeg har lært i bilbransjen:

hvis jeg tror noe blir ferdig en dag, si to dager ekstra til kunden. for det blir ALDRI ferdig i riktig tid

 

Jeg har mye fornøyde kunder på verkstedet, og jeg tror halve oppskriften er å kjøpe seg selv tid nok.

 

Bedre å love det du 100% kan innfri, og heller overraske positivt.

 

Mange i bilbransjen som ikke har lært dette enda

E-UP ! Epox goes electric !!
Touran familiebrakke -06 billig-fornuftig-og stygg som fa*
Amarok -11 Prosjekt Asfaltcowboy SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilren dekor. Dette blir bra!

Jeg har også tenkt på de bfg at dekkene som vinterdekk, men turte ikke gamble på det iom at det ikke er vinterdekk. Jeg kjører mye, og mye på fjellet, så for meg var maks grep prioritert. Spent på å høre erfaringen dine på disse dekka på vinter. Dekkene mine leveres i morgen. Nærmer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører selv med de BF dekkene og sendte de rett til seiping før jeg i det heletatt satte de på felg. Er hvertfall meget fornøyd med de. Sitter BRA på snø og har fortsatt ikke fått noen overaskelser på is. Så med seiping annbefaler hvertfall jeg de.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å prøve uten seiping først, siden detta er utgaven av BFG-dekkene som er mer beregnet for snø og ikke bare er M+S, men også den berømte "mountain & snowflake"-symbolet! Og hvorvidt dette er et ok vinterdekk strides de lærde... :P

 

Dekk merket med "mountain & snowflake"-symbolet er i hvertfall de eneste dekkene som er lov i f.eks. qubec i canada ved dårlig føre, og i tillegg et anbefalt dekk av canadas trafikkettelleranna... :) Så, jeg tester, og bedømmer sjøl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår