mmmpils Skrevet August 31, 2011 Rapporter Share Skrevet August 31, 2011 Hei. Lurer på om noen her vet hvordan man får ut spilleren av dashbordet? Ser ingen selvsagte måter å gjøre dette på. Tenkte å montere en 2DIN pioneerspiller der:) Hjertelig glad for tips å triks som gjør at jeg får dette til:D Siter Suzuki XL-7 2.0L TDI `06 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet August 31, 2011 Rapporter Share Skrevet August 31, 2011 sitter 2 stjerneskruer under rammen, ved det "rommet" under cd spillern. mulig du må skru ut det rommet, kommer ann på hvordan du har det i din bil. Så er det bare å dra den ut, fjerne kontaker så er den løs, da skrur du bare løs ramma på cd spillern. Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomTom77 Skrevet September 1, 2011 Rapporter Share Skrevet September 1, 2011 Hei. Det har jeg også lurt på å gjøre. Jeg har den orginale spilleren i bilen nå, er det sån at man må bytte hele den ramma som er/kan være belagt med "tre"? Eller hva er det man må bytte for å få plass til en 2 din spiller? TomTom77 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet September 1, 2011 Rapporter Share Skrevet September 1, 2011 Du bytter ikke ut panelet! du får ett slags hanskerom du setter inn sammen med ramme til ny spiller. Enkel sak. Dra på ett suzuki verksted å bestill dette på delelagret. de har det du trenger. Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomTom77 Skrevet September 2, 2011 Rapporter Share Skrevet September 2, 2011 Ok det hørtes jo ganske greit ut. Fikk høre av en stereo kar at man måtte bytte hele fronten ned til der hvor de to lukene sitter. Vet du hva prisen på det her er fra Suzuki? TomTom77 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet September 9, 2011 Rapporter Share Skrevet September 9, 2011 Finnes vel ikke noen monteringsramme til XL-7 som tar dobbelDIN... finnes en singleDIN-monteringsramme ihvertfall, skal du ha dobbelDIN inn der må den dashbordramma kuttes i hjørnene som et minimum: Regner med du har denne radioen nå? Meget mulig du kan bytte over til en eldre (før 2004) Grand Vitara/XL7-originaldashfront isteden, for å få dobbelDIN langt enklere: Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmmpils Skrevet September 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2011 Som dere/du ser på nederste bilde så er det en annen mahongyfrontfinish/deksel enn på bilde over. Dette ser dere spesielt i hørnene der spilleren står. Mye mer firkantet på etterbilde enner førbilde. Ser ikke ut til at det skal være noe problem å få en dobbelDINspiller inn om jeg får et nytt deksel på dashbordet(plastikkdekselet som ligger rundt stereo,klima osv). Ingen som har erfaringer med dette? Siter Suzuki XL-7 2.0L TDI `06 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Oktober 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2011 beklager jeg sa litt feil i innlegget mitt over. Du må selvsagt bytte ut frontpanelet, der klima osv er. dette er en enkel sak hvis du kan skru. Tar av de 2 stjerneskruene i underkant, også bare dra ut, men det er veldig trangt å få av alle kontaktene. men har funnet delenr til deg fra RSA Bil sine interne lister, regner med det er denne du leter etter: Radio-Ramme til XL-7: 73821-50j00-R9S Kr 407 ekls mva Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomTom77 Skrevet Oktober 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2011 Har du mulighet til å legge ut bilde av denne delen? Bare for å være sikker på at jeg skjønner det riktig :):) Tomtom77 beklager jeg sa litt feil i innlegget mitt over. Du må selvsagt bytte ut frontpanelet, der klima osv er. dette er en enkel sak hvis du kan skru. Tar av de 2 stjerneskruene i underkant, også bare dra ut, men det er veldig trangt å få av alle kontaktene. men har funnet delenr til deg fra RSA Bil sine interne lister, regner med det er denne du leter etter: Radio-Ramme til XL-7: 73821-50j00-R9S Kr 407 ekls mva Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Oktober 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2011 Ligger ikkenoe bilde ute på suzuki sine sider, men er vel lik som den som er vist på linken over her Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomTom77 Skrevet Oktober 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2011 Ok trodde muligens du hadde et bilde fra der du fant delenummeret :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmmpils Skrevet November 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2011 Oi! Her har det skjedd ting siden jeg var innom her. Skal dra innom Suzuki i dag å høre om di kan skaffe dette dekslet. Takk for flott å oppklarende svar. Siter Suzuki XL-7 2.0L TDI `06 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmmpils Skrevet November 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2011 Men bare for å ha det helt 100% klart... Det er mahognydekselet dere snakker om angående delenummer: 73821-50j00-R9S. Eller er det snakk om denne kassetten til 1DINspiller? Siter Suzuki XL-7 2.0L TDI `06 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg