Gå til innhold

amarok prosjekt "asfaltcowboy"

Ranger emnet


ePOX

Anbefalte innlegg

Burde nok hatt litt mer gummi da ;) så litt merkelig ut med så høy bil å miniprofil... :)

 

Ja, DET kan jeg være litt enig i. skal nok ikke se bort fra at de blir bytta til dekk med litt mer profil til våren (Nå er det jo snart vinter). Men hvis bilen blir litt merkelig. så står jo han i stil med eieren. :D

Endret av ePOX

E-UP ! Epox goes electric !!
Touran familiebrakke -06 billig-fornuftig-og stygg som fa*
Amarok -11 Prosjekt Asfaltcowboy SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Den ble jo sprek da! Samme farge som min! Er det permanent du har på den eller? Vet du hvordan man får kodet frem baklytene slik at de virker som kjørelys?

 

Jeg synes den fargen er dritkul, men det må være highline med lakkerte fangere, ellers blir det bare dumt.

Den ble tectylbehandlet av kampen antirust, og den tectylen har samme fargen!! Så ser nesten ut som han er lakkert under også !! ;)

 

Har kjøpt innkoblbar, da jeg trengte lavserie (skal rygge en del med store hengere)

Fant ut nå at den permanente har jo ikke haldex, den har Torsjendiff ("quattro") så angra litt, men da hadde jeg ikke fått lavserie :)

Skal sjekke med en tekniker om det er mulig å kode til permanente baklys (vet at noen av de nye modellene er ikke det mulig på)

E-UP ! Epox goes electric !!
Touran familiebrakke -06 billig-fornuftig-og stygg som fa*
Amarok -11 Prosjekt Asfaltcowboy SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se i tråden min hvis du skal montere spiller eller no. Syns den er litt stiv uten ting på planet og med denne fjeringen. Må da være sinnsykt stivt med 23 tommers på

 

Jeg kjøpte den med rns315 navigasjonen, og den fungerer så bra at jeg faktisk ikke trenger noe mer,,,,,,,,,, enda,,,,,,,,,,,, kanskje,,,,,,,,,,,,,,,, hmmmmmm !! Skulle jo hatt DAB da?? Ja, vi får se. :partyon:

 

Har ikke prøvd den langs veien enda, som sagt - JEG VENTER VELDIG PÅ SKILTER!. Og de kom ikke i dag heller, så må vente til over helga

 

men det lille jeg har prøvd den, kjenner jeg at det blir stivt :jackinbox:

Endret av ePOX

E-UP ! Epox goes electric !!
Touran familiebrakke -06 billig-fornuftig-og stygg som fa*
Amarok -11 Prosjekt Asfaltcowboy SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sjekke med en tekniker om det er mulig å kode til permanente baklys (vet at noen av de nye modellene er ikke det mulig på)

 

Det er nok ikke mulig med vanlige midler, men kan hende en eller annen med vagcom har funnet ut av det ?

Post en tråd på det, så skal jeg svare hvis jeg finner ut av det

E-UP ! Epox goes electric !!
Touran familiebrakke -06 billig-fornuftig-og stygg som fa*
Amarok -11 Prosjekt Asfaltcowboy SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville rett og slett fått en teknikker på ditt lokale vw verksted til å gjøre jobben. i og med at du har handlet bil der så vil jeg tro at du får gjort dette relativt rimlig! En skal vite hva en driver med når en er inne på can-bus styringene i bilen, du kan fort trykke deg bort på en vag com. Slike pirat programmer har sjeldent begrensninger, noe som kan føre til at en sletter programvare uten og vite om det. Har hørt om slike skrekk eksempler. Det finnes veldig mye som kan kodes for de som kan det. Det kan lønne seg og spørre en teknikker hva slags muligheter som finnes. kansje kan de skreddersy bilen enda bedre til akk deg!

Endret av Ottesen92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det sendes forespørsel til fabrikk er det mulig at du får en aksjonskode å taste inn i VAS'en.

 

Forøvrig så har permanent 4hjulstrekk lavserie og sperre på bakaksel. Innkoplbar har alt det + sperre i senterdiff når 4hjulsdrifta kobles inn..

1996mod Mercedes Benz E200 Classic.
1984mod Suzuki RG250.

2005mod Yamaha MT01.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått bekreftet at planlokk er på vei fra Nice, Ferdig lakkert

Stylingbøyle foran er rett rundt hjørnet, og skiltene....... Tja. :wonder: den som venter.....

Hengerfestet mitt er resta fra tyskland. så det kan jo ta sin tid.

 

Forresten, til de som skal ha hengerfeste. Det er sinnsykt enkelt å montere. ikke noe vits å betale for montering. monter alt selv. og betal verkstedet noen små lapper for å kode det inn

 

Monterte forresten lyktebeskyttere foran lyktene. billig og "klikk på" og synes nesten ikke !

Ikke noe steinsprut her i gården. :aug:

(også er det jo mulig å sote dem :hammer )

E-UP ! Epox goes electric !!
Touran familiebrakke -06 billig-fornuftig-og stygg som fa*
Amarok -11 Prosjekt Asfaltcowboy SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det sendes forespørsel til fabrikk er det mulig at du får en aksjonskode å taste inn i VAS'en.

 

Forøvrig så har permanent 4hjulstrekk lavserie og sperre på bakaksel. Innkoplbar har alt det + sperre i senterdiff når 4hjulsdrifta kobles inn..

 

ehh permanent 4 motion er uten lavserie, men med sperre på bakasel.

Når det gjelder koding av kjørelys, så er det tatt opp med teknikker på jobben. Vi sender forespørsel til tekniks avdeling på Frysja i morgen.

 

By the way så har ikke aksjonskode (eller oppgraderingskode som det heter i dag) noe med koding av komponenter i bilen og gjøre. Det er bare et "navn" på en oppgradering som skal utføres på en bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår