Gå til innhold

amarok prosjekt "asfaltcowboy"

Ranger emnet


ePOX

Anbefalte innlegg

Nesten bedre å betale litt mer for et skikkelig sett enn et sånn bejing sett. På de billige settene brenner tennere og pærer ofte, og da kan det fort bli dyrere alikevel :afro

 

ja det er slik jeg tenker også! kommer til å sende en forespørsel til dybvik trading på kit til både caddy`n og amaroken som kommer en gang. Er det ikke 2x h7 i amaroken eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da var planlokk "In tha house"

Som derr ser av bildene var der mye deler som skulle til for å få planlokket til å både kunne tiltes som vanlig og løftes vertikalt. Da hadde det vært fint om de hadde sendt med en monteringsveiledning :hammer

 

Men etter mye kløing i hue og rævva (og andre steder) fikk jeg montert ramma med bøylen.

Brukte opp en rull med tekstilteip før jeg oppdaga at det fulgte med en rull med monteringsteip:vampire:

post-4315-13804853557169_thumb.jpg

post-4315-13804853557216_thumb.jpg

post-4315-1380485355726_thumb.jpg

post-4315-13804853557306_thumb.jpg

post-4315-13804853557351_thumb.jpg

E-UP ! Epox goes electric !!
Touran familiebrakke -06 billig-fornuftig-og stygg som fa*
Amarok -11 Prosjekt Asfaltcowboy SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike det lokket var fint! Har liksom ikke sett noen jeg liker enda. kom det ferdig lakkert? Er det lov å spørre hva det kostet?

 

Bestilte lokket av et firma som heter pickup attitude. betalte 22000 med frakt og mva på.grensa ferdig lakkert

men hvis du reiser ned til dem (ligger mellom Nice og Marsielle) så får du det for 15000 ferdig montert. nesten værdt turen!

Jeg hadde lyst til å reise ned, men mangler tid og førerkort

E-UP ! Epox goes electric !!
Touran familiebrakke -06 billig-fornuftig-og stygg som fa*
Amarok -11 Prosjekt Asfaltcowboy SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Kjiping felger er på og det er bare en del småtteri som skal skje frem til førerkortert er tilbake i lomma :klovn:

Prøver å finne ut hvordan jeg skal få lasteplanlyset til å lyse selv om bilen går og om det er mulig å få DAB radioen (har rns 315)

 

Noen som har tips ? :hellothere:

E-UP ! Epox goes electric !!
Touran familiebrakke -06 billig-fornuftig-og stygg som fa*
Amarok -11 Prosjekt Asfaltcowboy SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Jeg har også RNS 315. Jeg ble lovet dab av selgeren, så han er satt på saken om jeg kan sette inn en RNA 315 dab+ men da mister vi bluetooth muligheten. Men det kan bygges om med noen ledninger i fra ebay har jeg fått høre. så jeg driver med saken.

 

Jeg har startet en sak med Forbrukerrådet mot Møller angående RNS-315 og dens manglende norsk meny og språk. Dette har de ikke opplyst om ved kjøpet noe jeg ble overrasket av når jeg fikk bilen. (norsk på 2012 modellene). FR mener jeg har en klar sak og jeg forlanger at de skal bytte denne ut mot en 2012 model 315 eller gi meg tilbake pengene og sette inn 310 igjen. Det med DAb og bluetooth var jeg ikke klar over og noe som jeg også trodde var i boks men forstår nå at det ikke stemmer.

 

Lurer på om dette også løser DAB probemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg har Norsk tekst i min RNS 315. Men den var uten dab :( Meen som sagt selgeren har tatt saken, han har bestilt en RNS 315 dab+

Men denne spilleren mangler innebygget bluetooth handsfree, dette kan lett ordnes med en liten styreenhet og et par ledninger som fåes på ebay.

 

Men det finnes et adapter som skal kunne settes i mellom spiller og antenne for å få dab. Men dette vet jeg ikke så mye om enda, og om det virker i det hele tatt. Bilsterio spessialisten i oslo skulle vistnok ha et slik adapter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da har jeg fått en måneds prøvekjøring og kjørt ca 4000 km med lappen i lomma. og kan si at jeg savner senterdiff

jeg kommer jo til slite ut omkobleren fra 2 hjul til firehjulstrekk fort. På tohjulstrekk er bilen veldig deilig å kjøre. men håpløs på vinterføre. på firehjulstrekk kommer bilen seg frem. men er håpløs å kjøre, bryter voldsomt på asfalten og understyrer så det synger på snø. :ahahahhaha:

Nei. permanent med senterdiff og lavserie hadde vært en mye medre kombo. :thumb

 

Er det noen av dere offroad gutta som vet om det er en grei "fix" å ettermontere senterdiff (f.eks på mellomakslingen framover fra transferkassa?) :confused:

 

Ellers er jeg kjempefornøyd med bilen, god kjørekomfort. kunne gjerne kjørt langtur med denne. Hadde det ikke vært for heia Norge avgiftene for å sette inn baksete, Hadde dette blitt familiebilen

 

Jeg har forresten sjekket opp at varebilveggen som er montert er ikke påkrevet for å opprettholde varebil reglementet

Så hvis noen er intr. er det bare å fjerne/kappe/ modifisere denne. Eneste er at hvis du fjerner gitteret på innsiden av ruta. må du enten sette på gitter på utsiden eller ikke laste høyere enn ruta (pga særnorske lasteregler)

 

Jeg sjekket om jeg kunne sette i bakseter hvis jeg fjernet sælene. Dette var høyst i grenseland. og han jeg snakket med mente at det ville tolkes som brudd på reglementet. så det er ikke å anbefale.

 

Nå er bedrug'en på vei, kommer flere bilder når den er montert

Endret av ePOX

E-UP ! Epox goes electric !!
Touran familiebrakke -06 billig-fornuftig-og stygg som fa*
Amarok -11 Prosjekt Asfaltcowboy SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker, sitter nå og prøver å finne stigbrett som passer, men finner ingen jeg liker

Jeg vil ha ett som tetter mot bilen (så de fungerer litt som steinsprutbeskyttere) chrome (ikke aluminium) gjerne med lys og logo

 

Jeg finner mange som har en av delene, men ikke en som har alle / er pene

 

Noen som har forslag ?

E-UP ! Epox goes electric !!
Touran familiebrakke -06 billig-fornuftig-og stygg som fa*
Amarok -11 Prosjekt Asfaltcowboy SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår