mmmpils Skrevet August 22, 2011 Rapporter Share Skrevet August 22, 2011 Hei. Forsøkte i går å bytte pære på den ene sprederen da denne va død. Fant ikke ut hvordan dette gjøres. Men det jeg så var et hull i fangeren under sprederene. Noe som vet hvordan dette gjøres? Jeg er helt ny eier av denne bilen så jeg vil ikke prøve meg frem i fare for å ødelegge noe, for bilen er ellers så strøken å fin. Er takknemlig for hjelp som resultere i success!:D Siter Suzuki XL-7 2.0L TDI `06 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 22, 2011 Rapporter Share Skrevet August 22, 2011 Med fare for å huske feil: Du må vel løsne litt på plastinnerskjermen for å komme til. Må skru ut tre skruer og ta ut lampa Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet August 22, 2011 Rapporter Share Skrevet August 22, 2011 Dette er riktig. sitter noen klips på innerskjermen, og en 10mm hodet bolt, så 3 stjerneskruer på lampa så har du hele lampa ute. Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmmpils Skrevet August 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2011 Takk å takk:) Men når dere sier innerskjermen er det via hjulbuen dere mener? eller via under forskjermen? Siter Suzuki XL-7 2.0L TDI `06 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmmpils Skrevet August 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2011 Hvordan tar man av klipsene som er inni hjulbuen? Di e runde å har 2 hakk i seg. Plast. Takker for svar Siter Suzuki XL-7 2.0L TDI `06 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet August 30, 2011 Rapporter Share Skrevet August 30, 2011 Er under hjulbua ja, bak frontfangern foran hjulet! Du tar en skrutrekker inn å vrir så kommer klipset. Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg