Gå til innhold

Tips and tricks til a6en min.

Ranger emnet


Stian Andre

Anbefalte innlegg

Eg har avant. Ville ha det pga eg synnes det e greit med stor plass, å synnes de er ganske tøffe til og være stasjonsvogn :)

Koffer selge du då?

 

Jepp, suns og at avant'ane e tøffe :) selge pga har kje bruk for bilen + motorbygging te S6en :p

1996 Audi S6 2.2tq sedan

1996 Audi A6 2.5TDI

1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt]

1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja stemmer, så de kontaktene i sted, men hvor får man tak i en sånn kobling da? Og hvis jeg skulle ha gjort sånn som på guiden din, må jeg ha diode selv om jeg har den motorlampa?

 

Du kan bruke vanlige små kabelsko (hankjønn) på ledningene (størrelse høyttalertilkoplinger). Du trenger ikke LED om du har varsellampe i instrumentpanelet.

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt si eg isje finne andre lykter te a6en då, får soda di litt då ;) Men s6/s4 fremskjermer, passe det då? For di e vel litt breiare enn di orginale?

 

Ja, kun S6-skjermene vil passe, men ikke S4, ettersom at det er forskjellig utforming på blinklyset og noen andre småtterier, men da burde du gjøre som Dagi51, han byttet fjærbeinet også, for da slapp han 240-effekten med å ha brei hjulbue mens felgene skjuler seg på innsiden ;)

Ikke vell Dagi51? traff jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kun S6-skjermene vil passe, men ikke S4, ettersom at det er forskjellig utforming på blinklyset og noen andre småtterier, men da burde du gjøre som Dagi51, han byttet fjærbeinet også, for da slapp han 240-effekten med å ha brei hjulbue mens felgene skjuler seg på innsiden ;)

Ikke vell Dagi51? traff jeg?

 

Spot-on ;)

Men med S6 skjermer, så må du ha S6 fanger, da fangeren også bygger ut mer bak der den treffer skjermen. Ellers vil du se at det ikke er originalskjermer :P

Jeg byttet fjærbein også, men det som evt. går an, er å få tak i kun nav fra S6 og presse inn i fjærbein, billigere det, da S6 fjærbein er DYRT. Evt kan man bruke spacer, men det vil pine hjullageret :p

1996 Audi S6 2.2tq sedan

1996 Audi A6 2.5TDI

1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt]

1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spot-on ;)

Men med S6 skjermer, så må du ha S6 fanger, da fangeren også bygger ut mer bak der den treffer skjermen. Ellers vil du se at det ikke er originalskjermer :P

Jeg byttet fjærbein også, men det som evt. går an, er å få tak i kun nav fra S6 og presse inn i fjærbein, billigere det, da S6 fjærbein er DYRT. Evt kan man bruke spacer, men det vil pine hjullageret :p

 

Rektig rektigt:) får se ka det blir te då, men blir nok isje me d fysta kan du sei :)

Stian Andre`

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår