flums Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Noen som er interessert i å leie bil ut fra 6. april til 11. april ? Den må gå som klokke, helst ikke stoppe før jeg er på veien, hengerfeste er ++ :D Betaler beløp etter avtale. Trenger du en slump penger og trenger ikke bilen i tidspunktet er det jo en fin anledning. The IP Address is: 83.108.49.162. The host name is: ti211310a080-12706.bb.online.no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 kan leie jettaen da :):) må bare få fiksa den lille vannlekasjen jeg har ;) Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flums Skrevet Mars 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 som sagt, må fungere, men hva skal du ha? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flums Skrevet Mars 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 ingen andre?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thanatos Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Hvordan kan jeg vite at den ikke blir herpa...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Originally posted by dysleckticker Hvordan kan jeg vite at den ikke blir herpa...? "The million dollar question" :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Hehehe... "Time will show"?? Nei, ville nok frem med leiekontrakten før noe annet jeg iallefall... Kjipt hvis den blir vraka.. Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Pleier ikke RENTAWRECK å ha sånne kampanjer hvor du kan kjøre så mye du vill for en viss sum da? Da har du sikkert veihjelp også! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 kjøp bilen min :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 er ikke sikker på om jeg ska ha den ennå men.. hva skal du bruke bilen til egentlig?? men om summen er god nok så ska du ikke se helt bort fra at min er tilgjengelig!! lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Hehe... Skal rane lokale postkontoret og trenger en getaway car... :P Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Du kan låne en bil av meg, men da må du holde prøveskilter selv. Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Hmmm...du skal vel ikke tilfeldigvis til Hamar, TG ? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Originally posted by Dr_S Hmmm...du skal vel ikke tilfeldigvis til Hamar, TG ? AKKURAT det jeg og tenkte :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flums Skrevet Mars 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Originally posted by Dr_S Hmmm...du skal vel ikke tilfeldigvis til Hamar, TG ? Jeg skal til TG, Hamar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg