Gå til innhold

"Lysbryter rekkefølge audi 100 2.3"

Ranger emnet


Johns_en

Anbefalte innlegg

Hepps..

Jeg har en finurlig greie med koblingen av lysene på bilen min.

Jeg TROR rekkefølgen på lysene skal være "kjørelys ,parklys, kjørelys + mulighet for langlys" (Arrester meg hvis jeg tar feil.)

 

Problemet er at hos meg er det kjørelys, parklys ,mørkt?? + langlys/1000metringer.) Får på kjørelyset hvis jeg trykker på tåkelysknappene inne i bilen ,skal det være slik ?

 

På forhånd takk..

Audi 100 2.3

Mazda 626 2.0

Mazda 929 2.0

Honda Civic 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rekkefølgen skal være;

Kjørelys med redusert spenning, Parklys, Kjørelys

Evt. Av, park, kjørelys (hvis import/uten auto.lys)

 

Det du mener er at når du setter spaken i kjørelys blir det svart?

Alle lys? Altså; park, skiltlys, baklys, kjørelys, instrumentlys+

Eller kun kjørelys fremover?

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Det jeg mener er at når jeg setter "lysbrytern" ved rattet helt opp til trinn 2 så forsvinner kjørelysene (Utenom hvis jeg slår på langlysa). For å få kjørelysene tilbake må jeg trykke på tåkelysbrytern. Jeg har ikke endret på plasseringen til noen av kablene frem til lyktene, men lyktene er byttet til S4 lykter.

Audi 100 2.3

Mazda 626 2.0

Mazda 929 2.0

Honda Civic 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Beklager lang responstid, men det ser ikke ut som jeg får beskjed i innboksen min når noen svarer.

Uansett, jeg funderer på om det kan være feilkoblet på lyktene, så mitt neste spørsmål er hva skal være hva av de 3 lysene.(Lang/nær/park, noen sier også at det er tåkelys i lykta) Det er snakk om S4 lykter. Og et koblingsskjema over dette hadde vært kjekt å ha, så hvis noen har slikt setter jeg stor pris på det. :)

Audi 100 2.3

Mazda 626 2.0

Mazda 929 2.0

Honda Civic 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår