MortenM Skrevet August 2, 2011 Rapporter Share Skrevet August 2, 2011 (endret) noen som har litt peil hvor jeg kan handle billig Cat replacement til A4 b5??? prøvd m,eg litt på ebay men ikke så flink der :( så litt annet jeg lurer på ,, airbaggen i ratt hva skruer sitter den i når jeg skal ha av ratte<? siste post. Endret August 12, 2011 av MortenM Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 2, 2011 Rapporter Share Skrevet August 2, 2011 Tenker du på ny katalysator eller erstatter i form av rakrør? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet August 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2011 blir vell rør tenker jeg, Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 2, 2011 Rapporter Share Skrevet August 2, 2011 $115 på ebay, selger sender til Norge. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1996-2005-B5-B6-Audi-A4-1-8T-O2-Cat-Test-Pipe-Testpipe-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem1e653b07efQQitemZ130547386351QQptZRaceQ5fCarQ5fParts Eller ny kat som denne? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1997-05-Audi-A4-Quattro-00-05-Passat-1-8LT-Cat-Convert-_W0QQcmdZViewItemQQfitsZModelQ3aA4Q7cMakeQ3aAudiQQhashZitem5ae07571ccQQitemZ390312849868QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet August 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2011 ååå der ja :D tusen tusen takk for hjelpen, har så tett cay nå så skulle tru audien er en 1.6 liter å ikke 1.8 T hahahaha Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet August 3, 2011 Rapporter Share Skrevet August 3, 2011 skru den av, punkt den på benken, kapp begge ender og sveis på et rør? Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 3, 2011 Rapporter Share Skrevet August 3, 2011 skru den av, punkt den på benken, kapp begge ender og sveis på et rør? Det går også meget bra, har gjort det selv :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet August 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2011 joda har vurdert det å,har rør liggende, + flexirør som kansje kan brukes der, men,er det nok å ta av de 3 mutterne som settern fast i turbo eller må jeg ta av fler skruer?????får å få tatt den opp så jeg kan få kappa den å sveist Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet August 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2011 da tenkte jeg att jeg skulle fortelle litt opplevelse med dårlig katelysator..... har 1.8T merker ettervært att turbo trykke ikke ville opp dit den skulle ikke noe lekk,eller andre feil, så begynnte den å dra forfærdelig dårlig ....måtte gire ned de utroligste bakker :D .. så begynnte jeg å ta av kat,å den hva så tett att det er kommet luft ut der fatter jeg ikke :P .... så viss noen her mister trykke, drar dårlig, så tenk litt om det kan være katelysator, som tetter seg... på min hadde den stempel 1996 :P så på min satt vell den orginale fra ny trur jeg :D morten Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 12, 2011 Rapporter Share Skrevet August 12, 2011 Og hvordan ble resultatet uten kat (om du har testet)) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet August 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2011 Og hvordan ble resultatet uten kat (om du har testet)) på min bil ble det som dag å natt siden min cat hva så tett att det hva rart bilen gikk jeg fikk tilbake ladetrykke mitt, å testa litt å føler min ble knall i puddingen :D så er kjempe fornøyd, så viss noen mister ladetrykk å ikke finner ut av det,, sjekk katelasator er mitt råd Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet August 13, 2011 Rapporter Share Skrevet August 13, 2011 (endret) hvorfor gidde å skru ut kat'en for å kappe den av å sveise i rør ? du kan jo bare slå ut innmaten da, den kommer ut med engang den ser ett skrujern e.l og en hammer... :) Mindre sjangs for å få 2'er feil på EU kontroll også som sier "mangler katalysator" Å airbaggen i ratt er festet med 2 skruer i bakkant av rattet, er vel 5 mm umbraco Endret August 13, 2011 av FantIkkeNick Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_loftaas Skrevet August 13, 2011 Rapporter Share Skrevet August 13, 2011 de er jo bell og greit at en kan stake ut caten. men du må nesten skru den ut alike vell :) så da er de jo like lett og bare sette inn et rør, jim Siter -Audi A6 2.5tdi familie vogn -Merc w201 300TDT XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil) XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil) Xyamaha Fzr 600 gammel mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet August 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2011 å ved å stake ut får du ikke så fin lyd som med rør Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet August 15, 2011 Rapporter Share Skrevet August 15, 2011 Staket ut en katt på en 2.3 og der ble det ingen forandring i lyden. Underlig... Puttet rakrør på en 2.6 og den bråkte som bare faen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg