fakeq Skrevet Juni 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2011 Fakeq: Det er en sikring til vær av sidene på bilen, jeg ville sjekket sikringene først. Du har vel sjekket pærene? Trippel sjekket, byttet etc. :( Byttet bryter, lykter tom ECU. Gådt over ledninger så langt det er mulig, finner bare masse andre feil hehe. Alt funker når man vrir brytern over til park og helt over til kjøre lys. kun det automatiske som ikke funker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2011 hehe :P da vet ikke jeg :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fakeq Skrevet Juni 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2011 (endret) Nei dette begynner å bli lit fustrerende, plagsomt at man må huske å skru på bryteren hver gang man skal ut å kjøre. Sku gjærene funne denne MOT relèet som mange snakker om, men som sakt så kan den være montert på forskjellige plasser. EDIT: Fant relèet for frontlysene, ligger inni kaloseriet nede vet dørken på passasjer siden, bak opp mot høyre ved alarm boksen. Ganske vanskelig å få øye på. Der va to magnet moduler, en for høyre og en for venstre front lys. Når jeg skrudde på tenningen så slo bare den ene seg inn og venstre front lys og venstre bak lys tentes. Slo på bryteren og begge slo seg inn. Slo av brytern og høyre slo seg av. Prøvde å dytte på den ene magnet brytern så tentes høyr efront lys seg men IKKE bak. Det første som slo meg at det er en til relè for bak lysa :( Men har ingen hensikt for meg å finne den siden relèan er i orden. Er noe galt med styre strømmen fra tenningen for høyre side. Endret Juni 15, 2011 av fakeq Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juni 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2011 Er standard det med dårlig kontakt / brente loddepunkter i det releet, de lodder det på opel. Et nytt et koster 600 kr. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fakeq Skrevet Juni 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2011 Hvilket rele tenker du på da og hvor sitter den? ja utrulig dårlig kvalitet på lednings nettet og kontakt punkter, morken og stivt. Har en CD utgave av samme årsmodell som dele bil, der er lednings nettet mykt å fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet Juni 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2011 Stemmer at disse er mye feil med disse enhetene. Er ikke noe problem å åpne denne selv og sjekke loddepunktene. Se forøvrig denne tråden: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/astra/64618-kjorelysrele-astra.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fakeq Skrevet Juni 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2011 Takker for svar, m�tte l�dde punkta og n� funker alt som det skal! God sommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg