Heggis Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 gg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Norske politiet har så feil prioriteringer at det er til å bli både lei, grinte og deprimert av samtidig... Nei, de får se til helvete å kvitte seg med disse paragrafrytterne.... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 politiet er et merkelig folkeslag.. Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Originally posted by awt Heia Norge! helt enig.. at det går ann:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Urke Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Har purken NOEN gang hatt noe å GJØRE??!?! **KJELTRINGA**:mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 husk håndbrekk. så lenge det står på så kan de ikke ta deg fpr no fyllekjøring, men det må stå på og virke som det skal. det er kjekt å huske i slike hendelser som dette om en selv skal bare fylle litt bensin mens pasienten sitter ombord - sett'n i gir og dra på brekket. Lykke til vidre. Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holmie Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Dette er årets... Er kjipt å få "fyllakjøring" på rullebladet etter en slik sak.... Også mister du jobben som maskinfører, skal søke på ny jobb... Men.... "Du har jo kjørt i fylla, kan vi stole på deg?" Helt idiotisk å ødelegge livet til unge mennesker av slike grunner... HEIA NORGE! HEIA NORGE! Jeg blir så bitter av slikt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Destro85 Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 men det som er enda mer jævelig er at når du trenger purken så er de ikke der... om noen stjeler bilen din fyller du ut anmeldelse og automatisk etter noen uker etter får du beskjed om at saken er henlagt....de har flytta anmeldelsen fra en papirbunke til en annen... Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-Cab Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Stakkars faen ass. Kan jo ikke noe for at bilen ruller egentlig. Trodde ikke man kunne bli tatt for fyllekjøriing hvis man satt i passasjersetet. Har hørt om folk som har sluppet da de har hatt bilen i gang (i fri da) med brekket oppe, dritfulle, men sittet i passasjersetet... Norges politi er ikke særlig effektive... Burde heller ta sånne folk som de som stjal bilen min. DA hadde det GJORT jobben sin slik de skulle, men det gjør de ikke. Vi tar heller han fulle mannen som sitter i bilen, spiser pøse og prøver forgjeves å sette på litt musikk slik at han kan holde oppe steminga helt frem til nachspielet... GO GO GO NORGE!! Fy faen Siter 2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Åsså hiver de oss vekk fra plassen vi pleier å stå på. Der vi lager minst lyd og faen for andre trafikkanter... Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
herbal Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 er det mulig.... Siter Hell yeah!! BMW 325i (M) 87 mod. (Prosjekt original) BMW 318i Touring 96 mod. - VW Polo 1993 mod. [x]Audi 80 1993 Avant - [x]VW Polo 1991 mod. - [x]Audi 80cc 1,8 86 mod. - [x]Volvo 240 (bilcross bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Go baby Go!!! Har blitt stoppet en gang i skodden i bergen fordi eg bare hadde et tåkelys... stakkars asconaen min har kun et tåkelys bak, akkurat som de fleste andre biler...:rolleyes: :rolleyes: de vet stort sett ikke hva de snakker om er min erfaring... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lany Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Originally posted by VolvoTore Som det er blitt forklart er det null og niks problem å koble cd-spilleren (og alt annet man måtte føle for å koble slik) utenom tenningen!! Tydelig at noen bare har kjørt fars bil eller noe her (eller kanskje en søt original 94 golf babyhmm? )... Å komme borti giret med 1,9 promille drunk så er det heller ikke noe problem å komme borti både det ene og det andre i en trang bil (alt blir trangt når man er på det stadiet). Sånne politifolk gjør meg kvalm og forbannet!!! puke puke puke Hva er vitsen med å gjøre sånt?!?!?!? De ødelegger bare for den seriøse og ordentlige delen av politietaten!:mad: De ødelegger bare for den seriøse og ordentlige delen av politietaten hvilken del er der du sikter til finnes det en seriøse del??? svigers er politi så veit hva jeg snakker om Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lany Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Originally posted by Destro85 men det som er enda mer jævelig er at når du trenger purken så er de ikke der... om noen stjeler bilen din fyller du ut anmeldelse og automatisk etter noen uker etter får du beskjed om at saken er henlagt....de har flytta anmeldelsen fra en papirbunke til en annen... er så enig, hadde innbrudd i bilen til kompisen min, mens jeg lånte den.. ble tipset om at noen tukla med dem, ringte politiet umiddelbart, 2 min etter at de hadde stukket av.. politiet gadd ikke gjøre noe med det.. sa jeg fikk komme innom å fylle ut anmeldelse.. Viste hvor de reisete å hvordan bil det var.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 det skulle da bare mangle........ http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=218999 :) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg