supraole Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Originally posted by olemarius ville nå sagt fyren var enda dummere, hvordan får man på musikk uten at nøkklene er i ? og hvordan i huleste klarte han å komme "borti" giret når han skulle ta på en cd, regner heller med han lekte seg litt.. enn å bortforklare det med at han skulle sette på cd.. men sant nok, heia norge. kammeraten min satt i bile og var full en gang, og i en sving klarte han å få bilen ut av gir mens han rulla en røyk. Siter sdfngeorngergnr er sikkert en by i Wales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mammut89 Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 gratulerer med frikjenning. Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2 Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 De tok til fornuft til slutt ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super-Ida Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Originally posted by lany De ødelegger bare for den seriøse og ordentlige delen av politietaten hvilken del er der du sikter til finnes det en seriøse del??? svigers er politi så veit hva jeg snakker om heiheihei... ingen spydigheter her nå........ :D Siter aktiv påsitter i lany's a3 1,8T *ler* nå med egen bil... 01 Polo 6N2 (om jeg har skjønt riktig?) TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lany Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Originally posted by Super-Ida heiheihei... ingen spydigheter her nå........ :D er jo litt sant da pus.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg