Trondelond Skrevet Juni 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2011 Heihå, er det noen guruer her som sitter på servicemanualen eller liknende, og kan fortelle meg hvor mye moment man bør bruke på tennpluggene på disse bilene? Er vel en 2-liters bensin så vidt jeg vet. Siter Trondelond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juni 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2011 Her er en guide fra NGK med anbefalt moment for forskjellige plugger: http://www.ngksparkplugs.com/techinfo/spark_plugs/installation.asp -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondelond Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2011 Lurt, tusen takk. :) Siter Trondelond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juni 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2011 Edit: ser at guiden fra NGK jeg linket til oppgir moment i Bund/fot i og ikke i Nm. Her er en annen guide med tilsvarende informasjon (med moment i Nm): Jeg har alltid pleid å bruke metoden med å skru inn pluggen for hånd, og så stramme 1/6 til 1/4 turn (med nye plugger) -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg