Gå til innhold

Hva er dette? (Ble tatt bilde av bilen min)

Ranger emnet


Rasjima

Anbefalte innlegg

Jeg kjørte litt rundt me noen kamerater i en hiace i et lite sentrum, traff stadigt på en opel stasjonsvogn sodet helt frem. Etter noen ganger så hilste jeg på ham. Så parkerte jeg på kiwi-en da an kjørte bak meg og tok bildet av bakdelen av bilen samtidig som han sperret meg inne? Hva i helsikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en tøffelhelt som skulle prøve å vise at han hadde lagt merke til deg. Kanskje han synes du råna for mye eller noe? Enkelte har for mye fritid......

Du skulle dratt opp mobilen og tatt bilde av han også :) Jeg hadde i hvert fall memorert skiltnummeret på Opelen i tilfelle det var en eller annen som skulle finne på faenskap.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..... Det var jo akkurat det det ikke var, jeg fulgte etter ham så klikket det for han, sprang ut av bilen og mot meg, prøvde å sperre meg flere ganger så kom jeg meg vekk og dermed meldte han MEG etter å ha truet meg, tatt bildet av bilen min uten lov\grunn, sotet rutene helt frem, kjørt veldig fort gjennom sentrum. Men jeg slapp med anmeldelse hvis jeg ikke gjorde det igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha... ikke gjorde det igjen. Den var god. Du vil ikke bli anmeldt om du lar være å bli plaget av en tulling igjen. Det blir som å komme på rektors kontor om noen gang på gang stjelder matpakka di. Og deretter få beskjed om at du får ikke noe anmerkning så lenge noen ikke tar matpakka di igjen.

 

Dette høres virkelig ut som en særing.

2001 Seat Leon4 20VT - Stage 1 ~220HK 0-100 6.64 (GPS målt)

Graphics by Terondo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende det var en nærvøs parkeringsvakt, de pleier å kjøre en fast rute i en diskret personbil og ta driveby bilder av parkerte biler, hvis en bil ser ut til å ha stått lenge på en maks 30 min parkering, så sjekker han kameraet, hopper ut av bilen og bøtelegger den og er borte i løpet av 5 sekunder for å unngå konfrontasjon.

 

Var en gang en slik tok bilde av min bil dagen etter at jeg hadde fått bot samme sted, skulle gå bort og si hva jeg syntes om saken, men da var han lynkjapp til å stikke.

 

Kan hende han trodde du skulle hevne deg for en bot han hadde gitt deg en gang, men allikevel merkelig oppførsel fra hans side.

Maskinbutikken, dreiebenker og fresemaskiner

 

1972 Volvo 144 DL

1995 Stratus som er eu godkjent i flere uker til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår