Gå til innhold

Nordby`n natt til 1. mai?

Ranger emnet


Richie

Anbefalte innlegg

  • Svar 164
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Larvik er vel... Sør for Sandefjord og Tønsberg, og du når Larvik før du kommer til Porsgrunn forresten...

 

Stoppe innom Nordbyen først, så kan du stikke å jule opp han stakkaren i Porsgrunn når du har fått nok av biler for dagen...

 

Eller hva?

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enzo... Er sikkert en plass hos meg vettu!!! Skal nok få ordna det...

Fader Kubikk, Du som er i blokkaGi oss idag vårt daglige dreimoment,Forlat oss våre fartsovertredelser,som vi forlater forelegget.Led oss ikke inn i kontroller,men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ingen som er med på å hilse på pors gutta da?? er jo ny åpning og greier :)

 

ikke vær så konservative her da folkens.. begynn på nordbyen, så cruiser dere vestover til oss i pors og gratulerer oss med nytt henge sted :D

 

er godt muli jeg tar turen innom nordbyen før jeg stikker videre til pors selv!!

 

men kom igjen fokens.. vi trenger litt flere rånere i pors.. blir jo kult om vi får fylt opp plassen med masse råe og fancy cars da (min er da seff ikke en del av den gjengen men..hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lenge siden det var bra i porsgrunn natt til 1. mai!!! Men det hadde jo vært artig om det kunne blitt litt liv der igjen!! Det var jo bra med folk der for en 5-7år siden...Men snuten har vært så "kjipe" der de siste åra!!! Så jeg er med enten det blir her eller der jeg...

Fader Kubikk, Du som er i blokkaGi oss idag vårt daglige dreimoment,Forlat oss våre fartsovertredelser,som vi forlater forelegget.Led oss ikke inn i kontroller,men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Batman

Det er lenge siden det var bra i porsgrunn natt til 1. mai!!! Men det hadde jo vært artig om det kunne blitt litt liv der igjen!! Det var jo bra med folk der for en 5-7år siden...Men snuten har vært så "kjipe" der de siste åra!!! Så jeg er med enten det blir her eller der jeg...

 

det er bra å høre :D

 

*glor rundt..* flere som er med??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har mest trua på nordbyen, særlig siden det har blitt litt lamt i

porsgrunn de siste gangene. men må nesten sjekke ut

nyåpningen av gummitorvet også. Så det blir vel larvik først og

så turen til Porsgrunn etterhvert. Alltid mye moro å få med seg

denne natta, får bare håpe på bra vær :)

 

Har satt opp både larvik og porsgrunn på terminlista mi i allefall.

 

:dude:

Life without knowledge is death in disguise...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Precious

Jeg ville nå valgt Porsgrunn først, fordi jeg bor i Skien :D

 

nettopp fordi jeg bor i skien er det best å begynne i Larvik...

når man da setter kursen mot Porsgrunn så er man også på vei

hjemover ;)

Life without knowledge is death in disguise...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så værst tenkt, men planen er jo å få samle alle et sted til slutt og da kan vi jo følge planen din :)

 

Hadde hvert sinnsykt moro å fått masse folk og biler i Porsgrunn, på nyåpning av Gummin.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Precious

Ikke så værst tenkt, men planen er jo å få samle alle et sted til slutt og da kan vi jo følge planen din :)

 

Hadde hvert sinnsykt moro å fått masse folk og biler i Porsgrunn, på nyåpning av Gummin.

 

planen min er seff best! :D

Life without knowledge is death in disguise...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår