Gå til innhold

Nordby`n natt til 1. mai?

Ranger emnet


Richie

Anbefalte innlegg

Sånn fint! Kiss and make up, og Larviksfolka kommer bortover til Fokserød ved ni tida... Så kan vi samle troppene på Nordbyen først...

 

Da var det bare å få slengt opp et KART over hvor evt. OBS/Fokserød ligger til de som ikke hører hjemme i traktene (ikke lokalkjent iallefall) her (les: Kristiansandsfolket, Oslo folket osv)

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 164
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by eek

 

ta det kulig!

mcdonalds stenger kl 23.. og de kommer jo ikke stenger av før LENGE etter.. og med mange folk blir det problemer.

 

men har lagt det på hylla.

chillen :)

 

Oki sorry blir bare så irritert av at det altid blir splittelser denna natta er mye mere morro når alle samles et sted.

 

To år siden ropte noen purk og alle ble vekk men purken kom alderig og var alderig kaldt ut dit.

Sånt irriterer.

 

Men man må ikke inn på seteret for og komme på McD så da er spørsmålet når regner de senteret for stengt?

De vet trolig at noe kommer til og skje denna natta siden de har satt opp bom og vakt.

 

Å ja jeg skal legge igjen MP5, kølle, uniform og p..... skjoldet hjemme denna natta...

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Era

 

Oki sorry blir bare så irritert av at det altid blir splittelser denna natta er mye mere morro når alle samles et sted.

 

To år siden ropte noen purk og alle ble vekk men purken kom alderig og var alderig kaldt ut dit.

Sånt irriterer.

 

Men man må ikke inn på seteret for og komme på McD så da er spørsmålet når regner de senteret for stengt?

De vet trolig at noe kommer til og skje denna natta siden de har satt opp bom og vakt.

 

Å ja jeg skal legge igjen MP5, kølle, uniform og p..... skjoldet hjemme denna natta...

 

Era

 

hehe... :p

man må inn på plassen for å komme inn på mcdonalds, og mcdonalds stenger kl 23.

 

de stengte ikke før kl 02 om lørdagen.. og de er ikke SÅ nøye på det.

 

men det er jo bare detaljer nå...

polog40 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by S-2000

Sånn fint! Kiss and make up, og Larviksfolka kommer bortover til Fokserød ved ni tida... Så kan vi samle troppene på Nordbyen først...

 

Da var det bare å få slengt opp et KART over hvor evt. OBS/Fokserød ligger til de som ikke hører hjemme i traktene (ikke lokalkjent iallefall) her (les: Kristiansandsfolket, Oslo folket osv)

 

tja.. e-18 og avkjørslen ved torp flyplass i sandefjord

can't miss it - tror jeg?

 

stort OBS skilt osv....

 

obs.jpg

polog40 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som ikke er helt sikker på hvor sakene i Larvik ligger, her er en tråd på emnet:

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=35491

 

Men da sees vi rundt 21-22 på Fokserød da folkens! Oslo folket må huske å ta av ved riktig sted da... :D

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by viper

Hva er galt med Foksrød? Er jo en relataivt "øde" plass, må jo gå ann å være der da? Er jo ikke akkurat skemmende langt fra Nordbyen, og etter det jeg har forstått, så er det ikke lange biten fra Borgeskogen. :cool: Bli enige, for guds skyld! Ellers går detta i vasken :(

 

Fokserød er genialt. Under 15 min fra Nordbyen om man følger fartsgrensen og under 5 min til borgeskogen!

 

Jeg stiller på Fokserød :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by powerforce

 

Hadde vært no' det...

Vet ikke hvordan det er med de "tvilsomme" aktivitetene der på kveldstid lenger... (de som er lokalkjent vet hva jeg mener) :D

 

Tror ikke de "gutta" vil plage oss noe... Mener jeg så at de hadde fått noen skikkelig gode betong-klosser å leke med isteden?

Hvis jeg catch'an i det hele tatt da... :)

 

NB! er ikke fra sandefjord

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår