Gå til innhold

Nordby`n natt til 1. mai?

Ranger emnet


Richie

Anbefalte innlegg

Laurvig e jo tingen! Eg skal i alle fall væra der. Sitta i camping-stolen å eta rægor. God stæmning. ???? Har det klikka for meg...:( Jeg kommer selvfølgelig til nordbyn. hvis jeg har fått lakkert, ellers tør jeg ikke vise meg...

Moped

x EVO VI TME

x Ducati 748r Solgt =((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 164
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Selv kommer jeg til å garantert stille opp på Nordbyen, så får jeg se hva som skjer etterpå... Drar heller til Porsgrunn enn Tønsberg tror jeg... :P

 

Satse på bra oppmøte på Nordbyen iallefall... Regner ikke med at folk dukker opp "enmasse" før 20-20:45... Tar ofte litt tid...

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger den ut her oxo jeg....

 

http://www.streetrace.no

Kommer nok litt info på denne url etter hvert...

Denne infosiden er ikke fullstendig, men blir nok oppdatert nærmere 1.mai.

Pleier å skje litt rundt dette, har gjort det tidligere år ihvertfall..... De kaller seg "1.mai komiteen" da! ;)

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bead-lock

Har kommet inn et lite rykte om at det kommer et lite monster av en SUPRA til vestfold på natt1mai....

 

Dette kan bli spennende....thumpsup

 

Hmm... Interessant... Trodde først det var snakk om bare et fåtalls Tønsberg folk som skulle være på Borgeskogen jeg... Derfor jeg trodde jeg heller ville dratt til Skien...

 

I might reconsider... ;)

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ærlig talt det vil dukke opp politi på Borgeskogen like mye som i Porsgrunn, men men. Det er moro så lenge det varer :) Son kjent elsker politi å slå ned på burning, selv på en plass som Borgeskogen, det er jeg sikker på. Og natt til 1. mai er det alltid ekstra mannskaper på jobb.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi har overtaket denne gangen....

Ikke lett å ha kontroll på hvor vi er/skal for polti vis de ikke har sivile på plassen...

 

Og var du med for noen år siden da vi hadde samling på statoilen på Moheim??

 

Da forsto de ikke en dritt,det funket i 2 år,

 

8 år siden siste gang det var kjempcrusing i Tønsberg....

 

Så i år blir det kalas:D :D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by Dr_S

Tror ærlig talt det vil dukke opp politi på Borgeskogen like mye som i Porsgrunn, men men. Det er moro så lenge det varer :) Son kjent elsker politi å slå ned på burning, selv på en plass som Borgeskogen, det er jeg sikker på. Og natt til 1. mai er det alltid ekstra mannskaper på jobb.

 

Mange som tror det men det har ikke vært en eneste politbil innom en gang de to siste åra.

 

Det er grunnen til at det stedetr er genialt er at det er midt mellom to byer og for langt og dra for begge politi kammera.

 

Kommet to nye US biler til tbg i påsken au gitt.

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår