thhharstad Skrevet Mai 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2011 er det noen som har vært borti at abs lampen lyser sammen med rødlampa?? det begynte å lyse av og til,så ble det bare oftere og ofter,så nå lyser den hele tiden.har vært hos vw å lest av feil koder,å dem sier det er abs enheten som er ødelagt,har hørt at dynamoen også kan lure abslampa??.abs giverene er ok,har målt dem,er det noen hær som har vært borti dette problemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mai 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2011 Er kjent det på passat at abs-enheten må skiftes, den er svindyr helt ny (10 tusen) så jeg ville satsa på høggern. Du har jo ikke så mye å lure på når du har hatt den på diagnosetesting på møller. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thhharstad Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2011 takk for svar,absenheten koster 15000 i harstad ?får lete etter brukt enhet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikita Skrevet Mai 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2011 JEg hadde også noe problemer med det, og fikk beksjed om at det var motorfeil, og måtte på verksted hurtigest mulig. Men det viste seg kun og være en sikring :o Men var ingen sikring som hadde med abs og gjøre eller noen ting... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thhharstad Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2011 har funnet feilen.inne i styreboksen til absenheten er det 2 loddinger som er løse.bildelesenteret skal ha 7000 for eldelen,men i sverige koster det 1440 + frakt,skal se om jeg får loddet det på hos et el verksted,er så smått at man må ha forstørelseglass for å se loddingene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Mai 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2011 Dette er et klassisk problem. Anbefaler deg å sende den til Inosund i sverige eller modulemaster i statene. Jeg prøvde å få noen til å lodde min, men det gikk ikke bra. Ta en titt på denne tråden: http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/passat/261381-enda-passat-frustrasjonstrad-abs-til-besvaer.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2011 Ligger en DIY for å reparere akkurat dette, da til Audi A6 C5. http://www.bilforumet.no/bilmerker/audi/audi-diskusjoner/275970-diy-audi.html Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg