5kyl1n3r Skrevet April 29, 2011 Rapporter Share Skrevet April 29, 2011 Har sittet og siklet etter en 83 mod Z28 tredje gens Camaro nå en periode og har snakket med eieren av bilen. Bilen koster rundt 80-90 tusen men har ikke råd med det akkurat nå så trenger et lån. Det jeg lurer på er om en bank vil gi ut lån om jeg ikke har fast jobb. Har fått kontrakt som matroslærling og har bevis på det men får ikke jobbe før juli/august. Har også inntekter fra 2 andre firmaer der jeg jobber helgejobb og kveldsskift ved både Laksesmolt anlegg og Laksemerd Anlegg. Om jeg tar med lønsslippene fra Marine Harvest og Villa, samt meldingen jeg fikk fra Island om godkjent lærlingkontrakt. Vil jeg da kunne ta et lån på rundt 100'000 med 2-3 måneders utsettelse på betalingen slik at jeg for kjøpt denne sjønnheten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 30, 2011 Rapporter Share Skrevet April 30, 2011 Høyres ut som du bør vente med å ta opp lån til bil. Har du ikkje råd til å betale på lånet enno, bør det ringa ei bjelle. Og med ein bil er det fort litt utgifter. Forsikring, årsavgift, service/deler og drivstoffutgifter. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Mai 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2011 Om du har råd til å betale avdragene er det også sannsynlig at du får lån. Husk å regne med kostnad til forsikring, bensin, deler etc. Om du ikke har råd før i august får du nok heller ikke lån før i august. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet Mai 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2011 En Vanlig bank vil ikke gi deg lån på en så gammel bil. Du bør heller spare opp pengene du trenger og kjøpe bil når du får råd til det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg