KenhetS40 Skrevet April 16, 2011 Rapporter Share Skrevet April 16, 2011 Heisann, jeg har en Volvo S40 1.8 1999! Og jeg har fått et lite problem, jeg kjøpte ny potte i dag og var dum nok til å høre på han i butikken uten å se på produktet! Han sa potta var på 2", men den viste seg å være på 2 1/2". Så nå sitter jeg igjen med det orginale eksosrøret på 2" som skal skjøtes med ett annet rør på 2", det er jo greit nok! Men så kommer det vanskelige og det jeg trenger litt hjelp til å finne ut av, vet noen av dere hvordan man kan få en potte på 2 1/2" til å passe på ett 2" rør uten å sveise? Har ikke tilgang til sveiseapparat. Fikk ett forslag av en venn om å ta baufil å skjære i 2 1/2" inngangen og sette på en klemme, men det vil vel lett begynne å lekke? Setter stor pris på alle svar! Vil få ordnet dette så fort som mulig! Mvh Kenneth Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet April 16, 2011 Rapporter Share Skrevet April 16, 2011 Letteste å gjøre er jo bare å levere produktet tilbake på Mandag. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet April 16, 2011 Rapporter Share Skrevet April 16, 2011 få tak i ein overgang fra 2" til 2 1/2 " ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet April 16, 2011 Rapporter Share Skrevet April 16, 2011 Kan også bruke sparkel i gløppa. Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 16, 2011 Rapporter Share Skrevet April 16, 2011 Som nevnt lenger opp, det beste er å levere potten tilbake og få en som passer. Alt annet blir jallamekk og forslaget om sparkel holder sikker tett i en halv dag ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KenhetS40 Skrevet April 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2011 Takk for tips folkens! :) Skal prøve å få bytta den, får håpe jeg finner noe annet som passer! Bare skikkelig letdown at jeg ikke fikk ordna det i dag, skaffa alt av deler osv å håpa på at jeg skulle ha det ferdig i dag! Menmen, shit happens! Får prøve igjen på mandag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg