Gå til innhold

Min Polo GT Sport

Ranger emnet


Hansen89

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var hos møller her tidligere i uka for å få en ekstra nøkkel til bilen. Så måte kodes om og sånt. Men så skule dem se på den enne dempern som jeg har målt at er 2cm høyere en de tre andre. Men dem mente at dem ikke fant noe som helst og at alt var som det var. Men nå var jeg ikke på verkstede med dem når dem gikk over bilen da. Så vet jo ikke om dem har gjort det eller bare sier dem har gjort det. Men virker VELDIG rart at den enne dempern skal være 2cm høyere enn de andre:/

- 12 Berlingo

- 09 Polo GT Sport

x 08 Caddy

X 92 Vectra A

X 90 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pen bil du har fått deg! gammel leiebil ? gått 42-45k når du kjøpte den ? vi hadde 2 svarte slike her i tromsø på jobb før.

på min cup edition så tok jeg fåreløbig å bare koblet ut kontakten bake på luka før jeg fikk bestilt meg glassplugg

er jo bare å koble ut kontakten på spyler motoren ?

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hey du :P

 

Er du keen på å kjøpe rattet mitt..? Har fått meg nytt ;)

 

http://i123.photobucket.com/albums/o310/callumrobin/SNB12452.jpg

 

GTI-emblemet og de to "side" plastikk-dingsene følger ikke med da :P

 

(Selvom det er R emblem på bildet.. Ikke mitt ratt..)

 

Du kan evt få med det nødvendige verktøyet, også bare sende det tilbake i posten ? :P

 

Tenker sånn 800kr ish. Så får du hente eller betale frakt selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår