Gå til innhold

Bytte av Styrestag E30 1989 , Hvordan få kula inn i lageret?

Ranger emnet


Audi4Life

Anbefalte innlegg

Hey, Sittet under E30 i en god time og fundert hvordan jeg får kula som sitter på styrestaget in i lageret som sitter på staget Styresnekke går inn i ?? 11042011201.jpg Var i ferd med å bytte endeledd når jeg dro litt i styrestaget og fant ut at det var trolig kula som var slitt og ikke selve endeleddet ettersom jeg fikk fremkalt lyden man får når man svinger og har slitne endeledd ( Noen som har noe kunskap om at det er vel alltid kula som blir slitt og ikke lageret det sitter i, ettersom da må jeg kjøpe hele staget styresnekka sitter i?? ) Sittet og kost meg litt med hayens men den søte boka hjalp litt lite på dette, og fant heller lite på den store E30 tråden også :S Hjelp mottas med stor takk :D

97 Audi A4 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja trodde det Selv jeg, men ettersom jeg har nå bestilt ytre og indre endeledd, kommer det ytre eller indre ?? :P ?? endeleddet med både kula som sitter på endeleddet og kulelageret som kula skal inn i da? for må jo være mulig å bytte delen man kjøper uten å dele kulelageret(noe jeg vet ikke går ettersom da holder nok kulelageret et par uker før det knekker) og få kula inn. hvis dette ikke er tilfellet, må jeg da kjøpe hele leddet fra venstre Ytre endeledd venstre side til ytre endeledd høyre side da må det jo kjøpes styrestaget som det indre endeleddet sitter med kula i da eller ?

97 Audi A4 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hæ? det va mye indre og ytre og greier du skreiv her.

 

da jeg bytta indre og ytre styreledd på omegaen jeg hadde var kula fast i ytre ledd såklart. var komplett indre og ytre med kula. men på noen biler følger ikke kula med og den må kjøpes separat og presses i.

Endret av Danielsm

Chevrolet Malibu Classic Wagon 1979 V8 410 bhp 383 STROKER

VW caddy 1.9 TDI 2006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår