Gå til innhold

Streetmeet 24 april, 21:00 OBS Lillestrøm

Ranger emnet


Håkon A

Anbefalte innlegg

  • Svar 196
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Shyggen

Sarp ja.. Sharifs.. ikke dum idè egentli.. trenger og kalosjer.. ser ut som det blir til de kjedelige 16" hjula..

 

skulle egentli ha 17 eller 18" lettiser.. men, må kalkulere litt mer i budskjettet først..

 

Regner med å dra innover så jeg er hos Sharif i 10-11 tida.. Blir nok et par som kjører innover..

Ford Mondeo Ghia MK3

Grand Voyager 3.3 LE

x Audi A8 2.8E quattro x Audi S4 2.2T sedan x Audi coupe 2.3E x Audi 80 1.8S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SnoStorm

høøøøy

men skal vi ta en kolone erik også får vi med oss danemark og noen til. Møtes på SS stasjonen rund 19.00 eller 20.00

Dannemark er ikke hjemme den helga tror jeg, så nei det blir nok ikke noe kolonnekjøring. Bruker heller ikke 1 - 2 timer til lillestrøm da. :rolleyes:

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer jeg å, gleder meg :D :D :D lenge siden siste streetmeet nå!! det forrige på strømmen var helt sinnsykt bra! håper det er blir like bra, om ikke bedre;) litt kjipt at det ikke er like bra stripe å gi på som på strømmen el ikea på furuset men :(

håper ikke messa på hellerudsletta ødelegger så altfor mye da, hvis mange grombiler blir stående der tenkte jeg på.

 

 

kommer i aasen råners one and only 240 power!

aasen råners fo sho, holla back aasen!;)

R32 Skyline med hvite skilter og litt mods

 

x 318ic vinterbil

x 93-modells 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vagen

Hm. Mine psykiske evner forteller meg at det er en stor mulighet for at bilen står jekket opp, uten støtfangere, og med en sterk lukt av glassfiber rundt seg den kvelden...

 

får låne deg ei kjerre da vet du. så du får stikki bortom uansett. bor du ikke i området her for tida btw?

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår