Gå til innhold

Streetmeet 24 april, 21:00 OBS Lillestrøm

Ranger emnet


Håkon A

Anbefalte innlegg

  • Svar 196
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ser ut som det blir fett med oppmøte i lillestrøm i dag ja... får nesten ta meg en tur. men prosjektbilen er laaaaaaangt fra ferdig, så da blir det nok en liten tur på risraketten... håper ingen blir sure for det... :D

with no power, comes no responsibillity

* volvo 740 '86 (bruksbil)

* porsche 944 '86 (prosjekt)

* suzuki GSX-R 750 '92

* nissan 200 S14 '95 (driftebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hfracing

jeg kommer, ikke i mk1 golfen, ikke i mx5 turboen, men i hyundai sonata.. jaja. sånn må man lide når ikke gromkjerra (mx5en) er klar ennå....

 

Da ville jeg kommet med golfen :D

Rop når du kommer da.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda! Endelig hjemme fra treff og festen etter treffen.. Må si jeg hadde det gøy på treffen ;) Mye fint å se på!

Takker alle for at de gidder å ta med seg de råe bilene sine :D Helt rått! Sorry for at det ikke sitter en turbo i vectraen min.. høhø volvo mannen bare eier meg med pshhhh pshhh hihi ;) jæla gullfarga volvo hihi :D

 

Må få til flere sånne treff!

Og den kolonnekjøringa var jo okey! Litt for lett å bli splitta fra hverandre i køene osv men ellers var det en smart ide! Må få til et treff der det er litt større parkering.. blir litt for lite med alle de folka.. men det funka fortsatt fett syns jeg ;)

 

Herlig oppmøte, masse bra biler, masse bra damer, mye bra musikk fra russebilene? hehe joa generelt helt rått ;) Håper på flere sånne treff ;)

Noen som har klart å få lagt ut noen bilder enda? litt spennendes å se bilder siden det er vanskelig å få med seg alt..

Håper å få se mere til alt dette :) Morro var det og morsomere skal det bli! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fleste parten av kjerrringene der har jo lånt bilene til enten fatters eller typen sin ... de få som har biler er jo bare WAY TO harry for mitt bruk.

 

Var egentlig ganske greit der, bra oppmøte osv. men fy faen så mye harry jævla rånere! herregud jeg gir meg over.

 

FOlka sliter ut motorene sine med å dumpråne på plassen og sirkle rundt kvartalet..

 

HARRY HARRY HARRY!!!!!!!!!!!

 

Det eneste råe jeg så var en Sierra cossie av den 3 dørs typen, med hvite ford motorsport felger, som ga på strekka mot snuten.. fy FAEN FOR ET DRAG!

 

han ga gass, og bilen begynner å axxe på.. første etter ca 2-3 sec så sægger ræva ned i asfalten og nesten slår seg løs fra bakken og bare forsvant noe så inn i helvete!

 

ALle de andre dumprånerne kan nokk bare suge seg i forhold til den der:)

 

 

den var F E T!!

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var MORRO........!!!! :)

mye folk og bra biler.... dette er nok største streetmeet'n ever..... iallefall som jeg har vært på.....

Litt mye burning for min del, men snakket med en av politiene og det hadde visst ikke vært noen førerkortbeslag....... (da syntes jeg virkelig de var ganske tolmodige)

 

*thumbs up for streetmeet*dragcar

aktiv påsitter i lany's a3 1,8T

*ler*

 

nå med egen bil... 01 Polo 6N2 (om jeg har skjønt riktig?) TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det stusset jeg oxo på. snuten sto bak den gull farga volvon mens han burna. men gjorde fortsatt ikkenoe.... dem satte på blå lysa og skulle visst vare "forbi"

 

Credits

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som hadde bytta om dekk bak på bilen for og..ja..så var det så trangt om plassen...

 

Jepp, Parkeringa skulle MINST vært dobbelt så stor..

 

Men, nå sitter man her i sverge :) igjenn å koper..

 

Trur jeg var den eneste svenske deltageren i dette street meetet..

 

Men, FY F.. mye rå biler på Hellerud sletta! Tok no bilder fra dette men, de fleste er i crappy kvalitet..

 

Whee, Når er neste gang? neste helg? :D

Shit happens, ALL the time :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i hvertfall det beste streetmeet i forhold til oppmøte og litt action. burninga ble det jo nok av. (måtte legge igjen en liten stripe gummi jeg og)

 

Ble imponert av variasjon med folk i hvertfall. men små mopedbarn som skulle burne ut aprilla dekka sine var bare latterlig.

 

Koste meg virkelig da jeg fikk tatt Bad'Roc i nærmere øyekast. herlig herlig. gleder meg til denne skjønnheten blir ferdig.

 

Ellers vil jeg nå si at dette var noe av det bedre streetmeet jeg har vært på.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår