320 Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Hva synes folket om disse fra in-pro? Har delvis vært oppe på forumet her før. Er E36 penest med OEM M3-baklykter? Jeg har kjøpt meg disse nå, men ikke montert dem ennå. Usikker på om jeg skal selge dem igjen ubrukt, for tror jeg heller mer mot OEM-lyktene. Har Hella angels foran, derfor jeg ville ha samme clear-look bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Hvilken farge er det på bilen din da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320 Skrevet Mars 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Den samme fargen som på bildene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 På denne fargen synes jeg lexus-lyktene passer godt... likte de ikke før, men etter jeg så de på en rød e36 falt de i smak! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Synes de lyktene på bildene ikke var så fæle. Nesten bedre enn OEM-M3-lykter. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Lyktene på bildet var pene de, men synes fremdeles lexus-lyktene gjør bilen litt mer spesiell... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atley Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 de lyktene der må vel være de peneste baklyktene til denne bilen...... BMW kler ikke helt altezza lykter syns jeg. Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 har du klare lykter forran syns jeg det er et must med klare lykter bak og på siden slik at det blir gjennomført!:) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 vil du ikke ha de baklyktene så kjøper jeg de glatt =) hehe... har selv hella facelift frontlykter... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Jeg mener de orginale røde/hvite lyktene er mye penere. Det hvite (klare) feltet er altfor stort på de lyktene du har bilde av her, og jeg synest det ødelegger litt av formen på bilen. Et par eksempel: Siter Frode H. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-Cab Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Føler det kommer veldig an på bilen når det kommer til hva som ser bra ut av lykter...... Men på den rød skal jeg ikke krangle på at det var pent.. Finnes den typen i helrøde til E30 kanskje (med hvitt ryggelysfelt, nye typen)??? Siter 2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmW323turbo Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Kjøp lexus-look lykter:cool: Siter *98"toyota hiace 2,4d arbeidsbil *86"nissan prærie (solgt) *97"saab 900 turbo intercooler *86"bmw325i, *83"320i gts, *85"323i delebil *82"volvo 240 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 ÆSJ! Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Liker originale best, de har mer BMW preg en de facelift glassene.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Originally posted by Frode H. Jeg mener de orginale røde/hvite lyktene er mye penere. Det hvite (klare) feltet er altfor stort på de lyktene du har bilde av her, og jeg synest det ødelegger litt av formen på bilen. Bildene til Frode H. sa vel det meste. Orginale er penere. Men det må sies at de lysene du har kjøpt er mye penere en Lexus look, og ikke minst; mye bedre en sotede/svarte!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg