Shakotan Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Hva sier folket? Skal jeg investere i stor vinge? Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 jeg er ikke så stor fan av de vingene der men jeg tror det kunne blitt kult på bilen dinthumpsup Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Originally posted by audi-maniac jeg er ikke så stor fan av de vingene der men jeg tror det kunne blitt kult på bilen dinthumpsup helt enig! På en vanlig gatebil syns jeg dette rett og slett blir harry. På en bil som din vil dette bare bli kult tror jeg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Hadde vært fett med en vinge, men ikke den vinga på bildet, den var jo GIGA svøøøør.:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 på bilen din hadde det vært konge med en vinge, helst carbon. alu ser så vovlo-stuk ut:D .. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyaglide Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 hadde vært kult det, men kanskje en som var litt lavere... skaql vel ha en fin liten vinge på min etterhvert også, så det hadde vært fint å sett din med en som så fet ut... Siter '83 Toyota Corolla KE70 (to dørs) litt brei... '82 Toyota Corolla KE70 (fire dørs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poitdexter Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 jeg tror også det kunne blitt kult. Men en (som det ble sagt) litt lavere men likevel samme størrelsen på selve vingen Siter Bayern Meister Werk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Originally posted by audi-maniac jeg er ikke så stor fan av de vingene der men jeg tror det kunne blitt kult på bilen dinthumpsup enig med deg. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Ikke meg imot :D Bare den ikke blir i kantete grå aluminium. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 din bil er så pass spess.. så hvorfor ikke kjøreløpet helt ut :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 AdrianL - jeg tror også det kunne blitt kult. Men en (som det ble sagt) litt lavere men likevel samme størrelsen på selve vingen Høyden er jo for å kunne SE bakover! :-D øhh... FSR: Har detta noen misjon til bruket eller er det bare jåleri? Hvor fort går det egentlig? "Trenger" du å klemme ræva nedi så hardt? (Jeg hadde vinge med flipp på planlokket på pickupen min, men alt den gjorde var å øke forbruket og minke farta! :p Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 altfor lav, den går jo ikke over taket engang :D Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Mars 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Originally posted by Skody Høyden er jo for å kunne SE bakover! :-D øhh... FSR: Har detta noen misjon til bruket eller er det bare jåleri? Hvor fort går det egentlig? "Trenger" du å klemme ræva nedi så hardt? (Jeg hadde vinge med flipp på planlokket på pickupen min, men alt den gjorde var å øke forbruket og minke farta! :p Den har vel ikke noen stor downforcemisjon, men øker stabiliteten noe i høyfartsdrifter. Men mest jåleri :D Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Originally posted by FSR Den har vel ikke noen stor downforcemisjon, men øker stabiliteten noe i høyfartsdrifter. Men mest jåleri :D Jåleri er moro ;) Drifting er jo show også da.. blir jo mye mer show med en sånn vinge.. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Klask det på!!! Men vil påstå at bittelitt mer motor er tingen først :D:D Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg