Leifhaa Skrevet Februar 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2011 Hei!:) vil først åpne med at jeg ikke har så mye peiling på bil. Når det er sagt, så har jeg akkurat kjøpt med en audi quattro a4 1995 modell. Det er noen småproblemer med den, som det hadde vært greit å fikse. Eksempler: Søplekasse bak er knekt Lysbryter bak er borte Lysbryter forran er borte Sete bak vil ikke låse seg (mulig jeg bare ikke vet hvordan det låses) Er dette lett og billig å fikse? Hvor får jeg tak slike smådelet? Takk -Leifhaa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2011 Lysbryterene mm. finner du nok billigst hos en hogger. Hva som er galt med setelåsen er umulig å si uten å ha sett på den. Sjekk låsemekanismen, er gjerne bare en bagatell. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Februar 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2011 Søppelkassen bak finner du også hos en høgger :) tar bare ut den gammle og inn med ny :) Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a100abt Skrevet Mars 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2011 Mulig jeg har noe som kan brukes: Audi A4 1997 komplett bil selges i deler! Siter Mine biler: 2000 VW Caravelle 2.5TDI comfortline og 1994 Audi 100 2.5TDI ABT Selges: -95 VW Caravelle 2.4D og -02 VW Transporter 2.5TDI Selger deler fra: -97 Audi A4 Avant, -88 Mazda 626 2.0i 16v, -85 BMW 320i (noe igjen enda) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg