nessrnj Skrevet Februar 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2011 Har bestemt meg for denne http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26584621 Har et par ting jeg stusser over. Det står at denne har esp. Kan det stemme? Trodde bare biler med 4-hjulsdrift kunne ha det. Han sa at det viser esp i displayet på det ene bildet, men jeg mener bestemt det står epc, og det er vel en farlig feilmelding? Hva syns folka om den bilen når det gjelder pris? Det skal i følge selger ikke være skader eller rust, eller noen kjente feil. Men jeg føler prisen er så lav... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nessrnj Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2011 Har bestemt meg for denne http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26584621 Har et par ting jeg stusser over. Det står at denne har esp. Kan det stemme? Trodde bare biler med 4-hjulsdrift kunne ha det. Han sa at det viser esp i displayet på det ene bildet, men jeg mener bestemt det står epc, og det er vel en farlig feilmelding? Hva syns folka om den bilen når det gjelder pris? Det skal i følge selger ikke være skader eller rust, eller noen kjente feil. Men jeg føler prisen er så lav... Også verdt å nevne: han har vært hos bruktbilforhandler som mente han kunne selge bilen for 95000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rdy4Audi Skrevet Februar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2011 Jeg har kun forhjulsdrift, men har også esp! Så ja det er mulig... Var litt morsomt å se denne bilen fordi den hadde nærmest identisk skiltnr. som meg.... Prisen er ikke for lav. Helt normal pris for en 2001 model. Kanskje du kan prute en del også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Februar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2011 (endret) Joda den har nok ESP + Antispinn (kan slås av for å kommme opp bakker om vinteren) EPC = Electronic Power Control. Det er elektrisk gasspedal. Frontlyktene ser ikke ut til å være originale. -- Endret Februar 27, 2011 av Bwana Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2011 Det er absolutt ingen sammenheng mellom firehjulstrekk og esp. Esp er bare et antiskrens/antispinnsystem som bruker bilens bremser for å stabilisere bilen og minske hjulspinn, og kan fås i kombinasjon med både to- og firehjulsdrift. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nessrnj Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2011 Joda den har nok ESP + Antispinn (kan slås av for å kommme opp bakker om vinteren)EPC = Electronic Power Control. Det er elektrisk gasspedal. Frontlyktene ser ikke ut til å være originale. -- Fant ut av det ja, jeg har missforstått litt;) Orginallyktene er montert, og de på bildet følger med. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nessrnj Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2011 Da skal den inn for naf-test, så blir det kjøp:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bærumsmann Skrevet Februar 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2011 Må bare si at jeg stadig blir imponert over bildene folk har tatt når de legger inn bruktbilannonser.. Virker som det haster litt når alle (utvendige i alle fall) bilder er tatt i mørket :) Men, men, regner med du har sett den "live" :) Siter 2006 Audi A6 Avant 3,0 TDI Quattro (http://www.bilforumet.no/galleriet/member.php?uid=45438&protype=1) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nessrnj Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2011 (endret) Må bare si at jeg stadig blir imponert over bildene folk har tatt når de legger inn bruktbilannonser.. Virker som det haster litt når alle (utvendige i alle fall) bilder er tatt i mørket :) Men, men, regner med du har sett den "live" :) Ja Endret November 25, 2011 av nessrnj Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bærumsmann Skrevet Mars 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2011 Det høres bra ut :) Et vanlig verksted kan sikkert ta en kontroll, men akkurat hva de sjekker vet jeg ikke. Du får ringe et seriøst verksted og høre, kan sikkert variere litt fra verksted til verksted hva og hvor nøye de sjekker... Siter 2006 Audi A6 Avant 3,0 TDI Quattro (http://www.bilforumet.no/galleriet/member.php?uid=45438&protype=1) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nessrnj Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2011 (endret) . Endret November 25, 2011 av nessrnj Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cirys1 Skrevet Mars 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2011 Dette lukter det "dritt" av.. Beklager, hadde aldri gått med på dette uten en NAF test. Testen tar ca 40min og han kan vente på den, i tillegg er det mange test stasjoner som er oppe sent. (i Oslo området er det flere som har oppe til 2200 på torsdager) Så dette holder ikke som unnskyldning) Dette kjøpet kan koste deg mye mer enn de få tusen kr han vill slå av på pris. (Audi er ikke kjent for billige feil) Uansett lykke til... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nessrnj Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2011 Dette lukter det "dritt" av.. Beklager, hadde aldri gått med på dette uten en NAF test. Testen tar ca 40min og han kan vente på den, i tillegg er det mange test stasjoner som er oppe sent. (i Oslo området er det flere som har oppe til 2200 på torsdager) Så dette holder ikke som unnskyldning) Dette kjøpet kan koste deg mye mer enn de få tusen kr han vill slå av på pris. (Audi er ikke kjent for billige feil) Uansett lykke til... :) Det er noe med alt altså:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bærumsmann Skrevet Mars 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2011 Ville nok tatt en NAF-test ja, det er bare å levere bilen tidlig på morgenen og hente den før stengetid. Jeg har gjort det med to biler, er null problem det.. Siter 2006 Audi A6 Avant 3,0 TDI Quattro (http://www.bilforumet.no/galleriet/member.php?uid=45438&protype=1) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nessrnj Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2011 Nå har jeg henta bilen hjem, og er utrolig fornøyd:D kjempebil:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg