Polardego Skrevet Februar 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2011 Siden vi er forhandler av Ingo Noak sin styling så har vi pratet om å anskaffe en rimelig demobil som kanskje kan bli litt kul... Og idag dukket den opp... :) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2011 Stylinga som skal på er denne... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2011 Da er jeg tilbake etter 520 km i Lupo, funker greit men noen rakett er dette definitivt ikke... :p Hadde noen stygge klunkelyder i bakstillingen som jeg ville sjekke før jeg dro, så jeg ringte Egil på ES-Tuning om de hadde en bukk jeg kunne få låne... Og det fikk jeg... :) Egil har sånn magisk bukk, for etter å ha løftet opp bilen uten å ha funnet noe og satt den ned igjen så var lyden borte... : klø : En stor takk til Egil som lot oss få låne bukken, kjempefine lokaler du har fått nå... : vinke : Det stod en sliten Blaupunkt fra det forrige århundre i bilen, så den ble byttet i løpet av helga... Åja, den sjeldne avanserte temp...øh, kjørecomputern er til salgs om noen ønsker den. Viser ute og inne-temp, eksostemp, klokkeslett i 20 land og valutakurser... Viste dere forresten at Lupo er en av de få bilene i verden som ikke har koppholder orginalt, men i stedet har montert pølse-med-brød feste midt på dashbordet? Innovating Volkswagen... :p Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Februar 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2011 Haha! Genialt!:D Tror Lupo må være verdens tøffeste bil;) Jeg gjetter Ronal Teddy-felger på denne...:) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Februar 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2011 Eg syns lupo kler Porsche felgene noe veldig :D Men må ha litt senk for at det ska passe til. f.eks: Ett te tips til interiør: Gleder meg te å se ferdig resultat :) Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 Testing av felger... :) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 Haha, fantastisk bil, og ikke minst fantastisk pølseholder og skiboks :D Men vi må få et bilde av deg inni den bilen, ser for meg at du har bra armslag inni kupeen :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 Haha, fantastisk bil, og ikke minst fantastisk pølseholder og skiboks :D Men vi må få et bilde av deg inni den bilen, ser for meg at du har bra armslag inni kupeen :) Den er faktisk ganske så romslig inni, men klart det sees jo at det er stor mann i liten bil da... :thumb Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 Utrolig praktisk bil da, om du plutselig finner ut at du vil ta en øl i Ski så bare leier du den etter deg hjem igjen. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 Utrolig praktisk bil da, om du plutselig finner ut at du vil ta en øl i Ski så bare leier du den etter deg hjem igjen. :D Synes så tydelig du sa at jeg fikk låne sofa'n din jeg... ;) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2011 Lupo er vasket etter alle kunstens regler idag: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2011 Og listene er plukket av: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Februar 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2011 Blir bra uten lister ja. Men slutt å hiv pose over felga! Teasing er ikkeno kult! Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2011 Blir bra uten lister ja. Men slutt å hiv pose over felga! Teasing er ikkeno kult! Det er en posefelg... :p Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2011 Deler ankommet i dag... alacocaina Takspoilert... Bakfanger... Og litt stag og sånn... :) Tilpassing starter til helga... :scooter: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg