Gå til innhold

P&R: Lupo IN - Prosjekt Teddiez

Ranger emnet


Polardego

Anbefalte innlegg

Hadde vært stillig me noen breddere eller noen hjulbuelister som står i stil me resten av bodykittet?

 

Va ikke noe negativt ment :) Bare forslag, syns du/dere gjør en utroli bra jobb :D

 

Nå går jo bodykittet i ett med resten av karosseriet så det tror jeg ville sett litt rart ut. hadde kittet vært med breddere så hadde det vært greit, men da måtte resten ha vært bredere også. :)

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Problemet er at det finnes ingen baklamper til Lupo som ser bra ut, det meste er Lexus-Style og det kommer ALDRI på mine biler.

Alternativet er helrøde, slik som står på eller sorte/røde som på Lupo GTi. Da synes jeg at disse ser bedre ut til denne fargen.

 

Soting av ruter er planen selv om jeg ikke kan fordra det heller personlig.

 

Skal si meg enig ang lexus lykter. Dette er utrolig stygt og utgått på dato. Det er synd det ikke har kommet noen tøffe baklamper med LED/dioder til disse bilene. Rart FK-Automotive ikke har noe slokt til den.

 

Ser ellers ut til at dette blir kjempebra :D

Blir det forresten den grønnfargen på bilen eller har du valgt en annen lakk? Rart ingen andre har spurt om dette allerede :S

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arbeidet er igang hos lakkerer... :ford:

 

IMG_4203.jpg

 

Antenne-hullet er sveiset igjen på taket.

 

IMG_4204.jpg

 

Samme er halvmånen på panseret, her sveiser de med hammer... :confused:

 

IMG_4202.jpg

 

Vi gjør noen "last minute" forandringer i forhold til lakkering på frontfangeren... :)

 

IMG_4200.jpg

 

IMG_4201.jpg

 

Også skal denne krabaten her flytte inn... :ahahahhaha:

 

IMG_4199.jpg

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår