Gå til innhold

Kjøpserfaring & Forhandlere VW Amarok

Ranger emnet


Pegman

Anbefalte innlegg

Hei Amaroker of Norway ;-)

 

Tenkte jeg skulle dele min erfaring med forhandlere ved kjøp av min Amarok - kjøpte bilen i sist uke, en Amarok Highliner Perm med alt utstyr som kunne settes på ;-). Jeg viste hva jeg skulle ha, og med dette kontaktet jeg 7 forhandlere: Møller Jessheim, Bærum, Romerike, Kongsvinger, Hamar, Arendal og Kristiansund.

 

Mitt første kontakt var med Møller Jessheim siden jeg hadde kjøpt min Caddy der. Jeg må si at jeg er utrolig skuffet over manglende oppmerksomhet som kjøper og jeg følte at jeg måtte mase om å "få lov til å kjøpe en bil". Mitt første kontakt med Møller Jessheim om å kjøpe en Amarok i april 2010, men de kunne ikke selge en for de hadde ikke priset den i Norge. De viste hvem jeg var og noterte mitt ønske om kjøp. Jeg hørte ikke noe fra de og tok igjen kontakt med Jessheim 3 ganger over en 3 mnd. periode fra november 2010 og først i dag (16/02/2011) har de klart å skaffe en Amarok som jeg kunne prøvekjøre (jeg har allerede prøvd den to ganger og kjøpt den så - nei takk Møller Jessheim). Fikk tilslutt tilbud fra Møller Jessheim og de var faktisk nest dyrest. Jeg kommer ikke å anbefale noen å kjøpe fra Møller Jessheim og opplevelsen har sannsynligvis vært den dårligste kjøps-behandlingen jeg noen gang har fått når jeg skal bruke en halv million ...

 

Av de 7 forhandlere jeg kontaktet var det kun Romerike, Bærum og Hamar som tok kontakt med meg pr. tlf. for å følge opp tilbudet.

 

 

Lykke til happy Amaroker

post-61496-1380485315147_thumb.jpg

Endret av Pegman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for bra innlegg. Jeg er inne i prosessen selv nå og har fått pris ifra 2 forhandlere.

 

Highline heavy duty med 19" alu på sommer, planinnlegg og hengerfeste uten vinterdekk. Beste pris sålangt er 375 000kr.

 

Hva betalte du og hvilket utstyr? send gjerne pm.

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Skrotnisse,

 

Løp & Kjøp - det er en virkelig kongebil ;-) Jeg tok "the lot" og har bestilt en Highliner Permanent med følgende utstyr:

 

- Met. lakk (sølv)

- Planbeskytter

- Beskyttelseplate foran

- Stylingbøyle

- Kanalrør med trinn

- Park sensor bak

- Radio RNS315

- Tilhengerfeste

- Plantildekning (hardplast med gassdemper)

- 19'' felger

- 16'' vinterdekk alu felger

- Webasto upgrade

- Skvettlapper

 

Beste pris og kjøp på kr. 463.000,- ferdig på veien.

 

Skal jo leve en gang ikke sant - og kona har ikke sagt noe i mot - så da er det bare å signere så fort som mulig he he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår