selander Skrevet Februar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2011 når jeg slår den på står det bare "SAFE" har prøvd å finne ut hva jeg skal gjøre men alt står jo på tysk.. ?? hjelp... det hadde vert fint med litt lyd i bilen å. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2011 Du må taste inn koden. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selander Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2011 hvordan gjør jeg det a?? å hvor det er jeg gjør det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2011 http://www.ibiblio.org/tkan/audi/radios/gamma.html Er en forutsetning at du har koden! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selander Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2011 ja den har jeg vettø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selander Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2011 Den LEVER !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg