Erikols Skrevet Februar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2011 Jeg fikk nettopp beskjed om at det var røken noen ventiler på bilen min (vet ikke hvor mange) etter registerreima røyk. Nå sier verkstedet at det vil koste 19600,- om alle ventilene har røket. Dette er mye penger å bruke på denne bilen. Så jeg prøver å finne måter som jeg kan få dette til å bli billigere på. Lurer foreksemel på om det går ann å få tak i en helt lik bil å bytte topplokket? Er det vanskelig å slipe ventilene selv? Jeg har en Ford Puma 1,7 1998 modell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Februar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2011 Topplokk fra høggeren. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2011 Prisen er hel normal den på å skifte ventiler etter topplokksahavari. Men hva har dette med å slipe ventiler? Er det sjekket at ventilene er tatt? Det billigste alternativet er jo å gjøre det selv. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greddyspeed Skrevet Februar 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2011 Du kan slipe så mye du vil på ventilene og setene, men det blir ikke til å hjelpe noe, har reima hoppet så har nok ventilene blidd bøyd og MÅ skiftes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg