Gå til innhold

Hva er det kuleste du har kjørt?

Ranger emnet


Atlas

Anbefalte innlegg

Buick Spesial med 1230hk +gass er det råeste jeg har sittet på med! Råeste jeg har kjørt var offroad med en offroad rigga H1! Pløyde gjennom lett skog i 80km/t og (små) trær fløy som fyrstikker! Er ikke akkurat som gutta i panservogn her men var sinnsykt heftig!

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 307
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Av alle bilene jeg har kjørt er faktisk en 1984 BMW 635CSi favoritten. Utrolig morsom å kjøre og en av de peneste bilene som er laget etter min mening.

 

Et par andre godbiter er Alfa Romeo 164 3.0 V6, Jaguar XJ40 og BMW 745iA. Finnes ikke noe bedre enn store biler som er laget for å gå rett frem :)

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

råeste var en s6 med 360 hk,men måtte gå hjem da sjøføren klikka når jeg nådde 200 opp en bakke..var på vinteren,faen burde venta 5 min, så hadde jeg hatt bilen alene hele kvelden he he lur der...sittet i noen cosworth , m5 , hummer,men i skogen er en suzuki 413 rå :)

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bare 16 så jeg har ikke kjørt så mye kult enda.

Har kjørt:

Sierra Cosworth med 292hk:

IMG_0192.jpg

Og Fatterns Fiesta st kjører jeg rundt i.

Sitti på med:

bmw M3

Audi S3

Mustang 450hk+

 

Det var da noe å øvelseskjøre med! ;) heldig du...hehe

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjørt litt av hvert, mange pga jobben min, og flere som er kule på hver sin måte...

 

Noe av det mest brutale er MG Rover X-Power SV-R:

 

Dscn1709.jpg

 

Andre jeg likte var Honda S2000, gamle Audi S2 Coupe'en til kompisen min med ca 300 gamp, Sierra Cossien til en annen kompis med ca 375 gamp, '97 Mustang GT, Porsche 996, MB SL55 AMG...

 

Ellers liker jeg godt min egen Audi S3 med ca 250 gamp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da noe å øvelseskjøre med! ;) heldig du...hehe

Er jo morsomt og kjøre sånn bil, men vis jeg ødeleger noe er jeg så godt som død.

Så er mere nervøs en jeg har det morro sombrero

men er morsomt når man kjører forbi en bil full av jenter og di sitter og vinker til meg :D

88 Ford sierra Cosworth (sommerbil)

99 Audi S4 (konebil)

95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo morsomt og kjøre sånn bil, men vis jeg ødeleger noe er jeg så godt som død.

Så er mere nervøs en jeg har det morro sombrero

men er morsomt når man kjører forbi en bil full av jenter og di sitter og vinker til meg :D

 

hehe..sikkert dyre deler og rimelig dyr forsikring ja..den drar jenter ja? ;)

kan ikke akkurat si det samme om Mazdaen min men... damndamn hehe

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjørt noen spennende biler, må bli gokart som gikk i ca 110! :D Det var sykt fett.. Ellers blir det nest beste en bmw 328(?) med 192hk! (kjøreskolen sin)

 

Ellers har jeg sittet på med porsche 911 med rundt 300hk, det gikk fælt..

- '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt
- '92 BMW 318is. Solgt
- '06 VW Golf GT 1,4 TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår