øbracing Skrevet Januar 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2011 var på vei til jobb da motoren bare kuttet og edc lampen begynte og lyse.jeg byttet gløde plugger og disel filter men det hjalp ikke,men vist jeg ga bilen en "dramm" så startet og gjikk ca en time hvor jeg kjørte litt rundt men så kjedde det samme igjen...dette er en vito 112 cdi 2001.HJELP noen som har noen gode råd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w201-16 Skrevet Januar 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2011 Begynte å lyse på min i dag etter at jeg bytta termostat. satte på igjen alle 3 kontaktene å sjekket de igjen etterpå,men lurer litt på om ikke map-sensoren (litt til venstre på torpedoen) kan ha fått seg en liten smell etter at jeg skulle ha på luftfilteret igjen. Jeg googlet dette å det kom fra noen linker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øbracing Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2011 ok takk da skal jeg kjekke det!!den er foresten til salgs som den står vist det er noen som er interesert?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2011 Du har ikke greid å få bensin på tanken, en W210 220d oppførte seg ganske likt da en hadde fyllt bensin istedet for diesel, begynte som oftest å tulle når man brukte pedalen litt ekstra. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øbracing Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2011 nei er helt sikker på at jeg har fylt disel! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2011 Det er bra, de blir aldri bra etterpå om man har fyllt noe annet, går stygt og slikt. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w201-16 Skrevet Januar 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2011 Jeg har kjørt med bilen å den er sm den skal. Skal på BOS å slette feilkode på mandag. Har snakket med en som har hatt cdi bil der denne plutselig begynte å lyse. De slettet feilkoden å den har ikke kommet igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øbracing Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2011 slettet feilkodene men den startet ikke for det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w201-16 Skrevet Januar 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2011 men har du slettet de så vet du vel hva feilkoden er??? Jeg sletta mine å min er som før. Jeg hadde feilkoder på to følere, å dette kom etter at kontakta på disse var av. Hvorfor det ble feilkode uten at tenninga var på da disse var av vet ingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øbracing Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2011 fikk feil på veivsensor,kam sensor,glødeplugger,diselfilter og disel pumpa.jeg slettet feilkodene byttet glødeplugger og disel filter,men de sensorene kan jo komme av at noen annet sluttet og virke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øbracing Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2011 kan det være selve edc boksen som har tatt kvelden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg