Gå til innhold

montere cd spiller

Ranger emnet


vectra ronny

Anbefalte innlegg

hei.

 

står helt fast her. prøver å montere en cd spiller i min vectra a 93 modell, men får ikke engang ut rammen til den gamle. får spilleren ut , menikke den rammen rund med mange hull i, og der er også strømtilkobling i bakkant. sellvfølgelig passte heller ikke denne koblingen med det som følger med spilleren. noen som vet hvordan man monterer og demonterer og kommer till på riktig måte? hhar stått i en kasettspiller med cd veksler fra clarion, og all tilkobling til denne er altså i bakkant av denne rammen i en stor sukkerbit.men jeg trenger vel endel mindre ledningter enn dette siden jeg nå skal ha frontmatet cd spiller uten magasin. er stille fortvilet her. har lite peiling på bilelektronisk. håper noen har peiling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Den metalholdler'n rund er veldig enkelt å ta av, ikke bulk denne. Den er umulig å ta av uten å vippe opp tå låser enten på høyre og venstre side eller opp og ned. Du må da bruke en flat skrutrekker. Delebilen min er borte ellers hadde jeg tatt bilder for deg.

Opel Vectra 1.7 TD

Årsmodel: 1995

KM: 419 000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den plata får jeg løs men det er bare noen centimeter ut før det stopper på grunn av kontakt i bakkant av plata.denne kommer jeg ikke til uten å demontere mye av interiøret ser det ut for.kommer ikke til å få demontert den kontakten rett og slett.noen som vet hvordan man demonterer askebegeret etc? og evt vet hvor mye som må demonteres for å få jobbet fritt med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den plata får jeg løs men det er bare noen centimeter ut før det stopper på grunn av kontakt i bakkant av plata.denne kommer jeg ikke til uten å demontere mye av interiøret ser det ut for.kommer ikke til å få demontert den kontakten rett og slett.noen som vet hvordan man demonterer askebegeret etc? og evt vet hvor mye som må demonteres for å få jobbet fritt med dette?

 

På kvar side av askebegeret er det kvar sitt lille panel (der sigarett tenneren står på høgre side) desse popper du av med eit flatt skrujern og finner ein skru på kvar side. viktig når du skal sette det inn igjen er å huske på ei lita jern stang som står over askebeger modulen, denne er det bare å holde oppe når du setter det på plass så du ikkje bøyer den ;)

 

Bak cd-spilleren er det vell til laga med ein trippel iso kontakt?? isåfall er det bare plugg og play, vist ikkje må du lage til denne inn i det eksisterende ledningsnettet i bilen. Iso kontakter får du kjøpt på alle foretninger som har noko med bil å gjere =) ein for strøm og ein for høgtalere ;)

-03 Golf 1,9TDI
-97 Vectra B 1,8 (hugget med øks)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår