Xotick Skrevet Januar 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2011 Jeg ble for nesten 2 uker siden stoppet i laserkontroll og fikk bot på 4900 og 2 prikker for å ha kjørt 91 i 70 sonen. Tenkte ikke noe mer over på det, men var temmelig sikker på at det var 80 på denne strekningen her. Kjørte samme veien igjen forrige uke og fikk da bekreftet mistanken min. Der UP sa de hadde målt meg er det nettopp gått fra 60 sone til opphevd 60 sone, altså 80. Noe jeg kan gjøre for å få bota redusert? På forhånd takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Januar 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2011 Gå ned på politistasjonen og si at de har gjort en feil og at boten da blir en helt annen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet Januar 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2011 ta billede av hvor skilt står og hvor de målte farten du hadde, vis det på politistasjonen. Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xotick Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2011 Tror du et bilde fra Google Maps holder? Bor liksom litt langt vekke fra der jeg ble målt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Januar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2011 Det tviler jeg sterkt på. Fartsgrensen kan ha endret seg siden google-bilen var der. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xotick Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2011 Kjørte forbi der forrige uke og det var akkurat likt som på google maps sine bilder. Men går iallefall ned på fredag og hører med de :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjas&mas Skrevet Januar 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2011 Jeg vet ikke sikkert, men fartsgrenser, midlertidige fartsgrenser pga veiarbeid osv. kan muligens Statens vegvesen ha en oversikt over? Etter mitt skjønn skal dette være noe du ikke skal trenge å argumentere så sterkt på før politiet må sette igang egne undersøkelser. Det lukter at de har vært slappe lang vei... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg