ksiver Skrevet Desember 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2010 Hei, Er det nokon som kan hjelpe meg med ka ein slik service inneholder? Altså det som Opel gjør med bilen om ein leverer den inn på verksted!!! Tenkte å ta den sjølv og då e da vel greit å få med seg det viktigste iallefall!! Siter Opel Combo 1.3CDTI 2005 Volvo 850 GL 1995 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Januar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2011 Det står i serviceheftet hva som skal gjøres regner jeg med. Du må jo ta med alt som skal gjøres på den servicen, ikke bare "det viktigste". Du trenger heller ikke å ta servicen på merkeverkstedet. Du kan fint ta den på et fritt verksted og spare mye penger på det. Du må også huske på at ved å ha et komplett serviceheftet så holder du bilen i verdi. Om du skal gjøre det selv så har ikke nestemann som kjøper bilen noe å forholde seg til og dermed er det ikke veldig atraktivt å kjøpe den. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ksiver Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2011 E med på den!! Tenkte egentlig mest på eit sånt verkstedskjema... Slik at ein veit at ein får med seg alt... Kanskje nokon so har ein sånn bil so har hatt denne service so kanskje kan ha det liggende??? Siter Opel Combo 1.3CDTI 2005 Volvo 850 GL 1995 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Januar 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2011 En service er nesten som en eu-kontroll. Alt blir sett over. Dette blir skiftet: Dieselfilter olje og oljefilter Luftfilter pollenfilter Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2011 Hvis bilen din har registerreim, bør du sjekke når den skal byttes også. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristianO89 Skrevet April 14, 2012 Rapporter Share Skrevet April 14, 2012 er kjede på den, de oppdaterer også bilen, forige service jeg hadde så fiksa dem så kjørelysa skrur seg av når du slår av bilen, selvom du glemmer og vri over knappen! VERDT DET!*glis* hva annet de gjorde vet jeg ikke... :) på mobile så koster ikke combo servicen så mye heller... 2-3 lapper på mellom service 4-5 på hovedservice.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg