Gå til innhold

bore hull i luftfilterboks

Ranger emnet


Whistler

Anbefalte innlegg

Bivirkningen er vel at filteret går fortere tett og dermed fungerer dårligere fordi fremmedlegmer lettere finner veien til filteret.

 

Bli vel samme virkningen som å bruke elendige konfiltre. Ødelegger motoren.

 

De er virkelig rævva til å rense luft, innoljet eller ikke. Kjør på en støvete grusvei og sjekk rørene så skjønner du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir mer lyd ja. Jeg har prøvd ut dette med hell. Bare at jeg sagde et svæææært høl i boksen. Du hører GODT at bilen drar inn luft når du gir på. Blir nok fortere tett ja, men det er igrunn ikke så farlig når et nytt filter koster sånn ca 100 gærninger hos torshov. ;)

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 years later...

har en volvo v70 ca hvor stort hull er å anbefale? omkrets, hvor mye vil et nytt filter koste? er det godt nokk med et fra biltema? Om jeg profilskjærer/borer et hull og kjøter på en slange fra det hullet å legger frem med grillen vil det jo komme mer kald luft men jeg antar at det vil også dra til seg enorme mengder støv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en volvo v70 ca hvor stort hull er å anbefale? omkrets, hvor mye vil et nytt filter koste? er det godt nokk med et fra biltema? Om jeg profilskjærer/borer et hull og kjøter på en slange fra det hullet å legger frem med grillen vil det jo komme mer kald luft men jeg antar at det vil også dra til seg enorme mengder støv?

DEt blir neppe verre med skitt om du ikke lager hull mot hjulhuset.

 

Prøv deg fram, ulempene er at du kan risikere å få varm luft.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår